Skravletråd

Mannen er sendt med lillegutt i bhg. Jeg lekker tydeligvis melk.

Så nå Når jeg er alene hjemme skal jeg unne meg en varm god dusj med hårvask og TV tid etterpå [emoji6] fordi jeg fortjener det siden jeg er 6 dager på overtid [emoji12]

Mannen er sendt med lillegutt i bhg. Jeg lekker tydeligvis melk.

Så nå Når jeg er alene hjemme skal jeg unne meg en varm god dusj med hårvask og TV tid etterpå [emoji6] fordi jeg fortjener det siden jeg er 6 dager på overtid [emoji12]

Det syns jeg og! Og et glass sjokomelk eller så [emoji2]

Samboeren slapp akkurat ut katten som til nå i sommer har stukket av fra to dyrlegetimer allerede. :p Det er 7 timer til dagens time, men det pøsregner, så håpet er at han kommer fort inn igjen. Han er virkelig DESPERAT etter å komme ut på en hvilken som helst dag og kan fort bli komplett utålelig. Men hvis jeg må ta en tredje telefon fordi han ikke dukker opp igjen... :banghead:
Fikk tak i katten! Men nå holder jeg på å bli sprø... 100 % masekatt.

Det syns jeg og! Og et glass sjokomelk eller så [emoji2]

Ble kald cola zero. Men sjokomelk hadde vært godt nå. Tine kaffekakao melk med ekstra iskaffepulver og oboy [emoji6]

Har bakt både boller, kanelsnurrer, sjokoladekake og kjeks her - det har ikke hjulpet:hilarious: Så idag blir det bare kafebesøk og Netflix;)

Skulle absolutt satt i gang fødsel så effektiv som du har vært ;) men du har god mat å nyte ventetiden med da :) jeg fikk smakt en bolle :p de lå fortsatt på kjøkkenbenken dagen etter når jeg kom hjem [emoji28] knallharde :p

Skulle absolutt satt i gang fødsel så effektiv som du har vært ;) men du har god mat å nyte ventetiden med da :) jeg fikk smakt en bolle :p de lå fortsatt på kjøkkenbenken dagen etter når jeg kom hjem [emoji28] knallharde :p
Kanskje det er derfor lille her fortsatt er i hula si - jeg har ikke bakt boller! :p

Jeg tenker at jeg ikke har hastverk, men om det er verdt litt med sengekos eller ikke.. føler jo underlivet sveiper gulvet og blæren blir brukt som boksepute i dag ...hmmm. Men e nysgjerrig på om det har noen effekt .

Skulle tro det:arghh: Men hehe, ja det er jo iallefall fordelen - masse å snackse på;)

Har nest siste kveld hjemme som mamma til ett barn! Helt rart... uansett når lillebror kommer! Fredag blir jeg lagt inn på pasienthotellet i Tromsø og skal være der (20 mil unna hjemme) til lillebror velger å komme ut... Hva må jeg IKKE glemme å pakke???

Har nest siste kveld hjemme som mamma til ett barn! Helt rart... uansett når lillebror kommer! Fredag blir jeg lagt inn på pasienthotellet i Tromsø og skal være der (20 mil unna hjemme) til lillebror velger å komme ut... Hva må jeg IKKE glemme å pakke???
Mobillader og masse garn!

Back
Topp