Skravletråd

Er så lei av å føle at vannet går, å så er det ikke antydning til fukt engang når jeg går på do å sjekker..
Jeg har drømt flere ganger nå at vannet går, også våkner jeg skikkelig svett. Tipper det er det at jeg er «våt» som skaper drømmen. Vannet gikk ikke med storebrødrene.

Jeg har drømt flere ganger nå at vannet går, også våkner jeg skikkelig svett. Tipper det er det at jeg er «våt» som skaper drømmen. Vannet gikk ikke med storebrødrene.

Vannet gikk med førstemann, sikkert derfor jeg tenker så mye på det..

Noen som vet om man bare kan stikke innom legekontoret og be de sjekke blodtrykk og urin uten å måtte ha time? :think005

Noen som vet om man bare kan stikke innom legekontoret og be de sjekke blodtrykk og urin uten å måtte ha time? :think005

Det jeg går må man ha legetime for urintest. De på legekontoret har egentlig ikke lov til å uttale seg om resultatet. Men HB måler de uten time så kanskje blodtrykk og:)? Sikkert forskjellig praksis:)

Høres unektelig ut som noe sekretærene/de på laben kan være behjelpelig med uten at du har time.

Det jeg går må man ha legetime for urintest. De på legekontoret har egentlig ikke lov til å uttale seg om resultatet. Men HB måler de uten time så kanskje blodtrykk og:)? Sikkert forskjellig praksis:)

Her er jeg innom 1 gang i uka for nettopp det... så lenge prøvene er normale trenger jeg ikke møte hos legen :)

Okei, takker så mye for svarene :)
Jeg får prøve, verste fall får jeg vel et nei til svar fra de

Fikk ikke sove:eek: så endte med Magnesium pulver i nærmeste tilgjengelig boks som var et ubrukt verktøyskrin.. .flaks jeg bruker strl 41 sko :D:rolleyes:o_O

Vedlegg

• Magnesium fotbad i verktøykaasen.jpg
    Magnesium fotbad i verktøykaasen.jpg
    200,4 KB · Visninger: 37
Ja [emoji23] ble jo fødsel av hele greia [emoji23]
Har bakt både boller, kanelsnurrer, sjokoladekake og kjeks her - det har ikke hjulpet:hilarious: Så idag blir det bare kafebesøk og Netflix;)

Samme her!! Begynt å tenke det på dagtid også:rolleyes: Men det har aldri gått før, så gjør vel ikke det denne gangen heller...

Samboeren slapp akkurat ut katten som til nå i sommer har stukket av fra to dyrlegetimer allerede. :p Det er 7 timer til dagens time, men det pøsregner, så håpet er at han kommer fort inn igjen. Han er virkelig DESPERAT etter å komme ut på en hvilken som helst dag og kan fort bli komplett utålelig. Men hvis jeg må ta en tredje telefon fordi han ikke dukker opp igjen... :banghead:

Ja si det .Fikk det i gave fra bror min og dama. Kjøpt på RITUALS og skal visst hjelpe mot fotkramper osv.
Ja man tagger hvad man haver :D:D
Har ikke vært flink å ta fotbad i det hele tatt jeg, magnesiumpulver eller ikke. Men det tror jeg jaggu jeg skal gjøre i dag. [emoji4] Holder meg til den kjente og kjære kokosolja. Det så veldig deilig ut!

Vondt i magen men bare når jeg ligger [emoji849]

Back
Topp