Sa nettopp hadet til en svært lykkelig liten gutt som var veldig klar for den lange turen til hytta. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Av og til er det farlig å sjekke de populære gruppesnappene. Denne gangen var det mammahjerter som fikk hormonene til å flyte over. Var ei som snakka om sine 7 fødsler (all kred som har kropp som fungerer som fødemaskin) men når hun kom til den dødfødte gutten da kom tårene. Husker så godt den dagen når hun var gjest og fortalte om den gangen. Men var utrolig koselig å høre om fødselshistoriene. Blir litt mer forberedt selv.
Hadde ikke klart å sett på sånne videoer jeg![]()
Var bare prating. Men ja det kan bli fossefall om man er i rette humøret når man hører på.
Kjenner jeg er fryktelig ensporet nå, og vanskelig å finne andre ting å skravle om. Tror jeg kommer til å bli litt gæren hvis jeg bare skal tenke på fødsel i en måned nå, men vet da pokker hva annet jeg kan fokusere på.
Jeg blir nødt til å flytte... Kanskje det er det som gjør at jeg ikke klarer å fokusere på andre ting også; stuck i en liten bygd uten nettverk. Ingen åpen barnehage, ingen babysvømming, ingen kaféer, bare dette fordømte huset jeg har vært fanget i så lenge allerede.Hva du skal finne på med babyen. Organiserte trilleturer med turistforeningen eller andre i nærheten. Åpen barnehage (mest for foreldre i starten). Babysvømming. Babysang. Mor/barn trim. Barnevognvennlige cafeer i nærheten...
Og strikking... [emoji6]
Og planlegging av ferietur som er barnevennlig...

Jeg blir nødt til å flytte... Kanskje det er det som gjør at jeg ikke klarer å fokusere på andre ting også; stuck i en liten bygd uten nettverk. Ingen åpen barnehage, ingen babysvømming, ingen kaféer, bare dette fordømte huset jeg har vært fanget i så lenge allerede.Okei... Kanskje ikke dette var dagen for skravling fra min side.
Takker for forslagene!
Det ordner seg sikkert, har vel bare en dag.Det er da man skal ta med unga og kjøre til nærmeste by og trille rundt og være vindusshopper og drikke kaffe på kafé og se på folket.
Men du kommer vel i kontakt med barselgruppe når babyen kommer via helsestasjonen.
Det ordner seg sikkert, har vel bare en dag.
Jeg blir nødt til å flytte... Kanskje det er det som gjør at jeg ikke klarer å fokusere på andre ting også; stuck i en liten bygd uten nettverk. Ingen åpen barnehage, ingen babysvømming, ingen kaféer, bare dette fordømte huset jeg har vært fanget i så lenge allerede.Okei... Kanskje ikke dette var dagen for skravling fra min side.
Takker for forslagene!
Aminojern?Noen som vet hva denne sorten jerntablett heter? Den er 75 mg tror jeg, veldig liten og mørkerosa. Her i området kan man få utdelt et brett av den når man gir blod.