Skravletråd

Gooood morgen :)
Good morgen alle sammen, god morgen far og mor! God morgen lillesøster, god morgen storebror. God morgen trær og blomster, god morgen fugler små. God morgen store, lyse sol på himmelen klar og blå! :)

Det er litt spennende akkurat nå. Toget har stoppet på Heimdal med lokomotivtrøbbel, og det i retning Bodø går videre 07:38
Oi, håper du rekker det! Mulig du bør spørre en konduktør om det går et lokaktog som du kan bytte til.

Det er litt spennende akkurat nå. Toget har stoppet på Heimdal med lokomotivtrøbbel, og det i retning Bodø går videre 07:38
Greit med litt spenning i hverdagen, men vi krysser fingrene for at det ikke blir alt for spennende!
Hvor langt unna stasjonen er toget?

Oi, håper du rekker det! Mulig du bør spørre en konduktør om det går et lokaktog som du kan bytte til.
Oi! Håper du rekker toget videre med god margin! Hvor lang tid tar hele togturen?
Greit med litt spenning i hverdagen, men vi krysser fingrene for at det ikke blir alt for spennende!
Hvor langt unna stasjonen er toget?
Det gikk med god margin. Fikk en halvtime på Trondheim stasjon:-) Avreise fra Oslo S 23:06, ankomst Bjerka 13:59. Så ~20 min med bil, ~5 min med båt og ~2 min med ATV:-)

Tilbake på venterommet på fødepol. Veldig rart å sitte her blant alle de fine kulemagene.

Jeg får vel fortsatt være med i august-gruppa selv om jeg nok føder i juli?

Såååååå trøtt :arghh::arghh::arghh::arghh:

Back
Topp