Good morgen alle sammen, god morgen far og mor! God morgen lillesøster, god morgen storebror. God morgen trær og blomster, god morgen fugler små. God morgen store, lyse sol på himmelen klar og blå!Gooood morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Good morgen alle sammen, god morgen far og mor! God morgen lillesøster, god morgen storebror. God morgen trær og blomster, god morgen fugler små. God morgen store, lyse sol på himmelen klar og blå!Gooood morgen![]()
Det er litt spennende akkurat nå. Toget har stoppet på Heimdal med lokomotivtrøbbel, og det i retning Bodø går videre 07:38God tur!
Oi, håper du rekker det! Mulig du bør spørre en konduktør om det går et lokaktog som du kan bytte til.Det er litt spennende akkurat nå. Toget har stoppet på Heimdal med lokomotivtrøbbel, og det i retning Bodø går videre 07:38
Det er litt spennende akkurat nå. Toget har stoppet på Heimdal med lokomotivtrøbbel, og det i retning Bodø går videre 07:38
Greit med litt spenning i hverdagen, men vi krysser fingrene for at det ikke blir alt for spennende!Det er litt spennende akkurat nå. Toget har stoppet på Heimdal med lokomotivtrøbbel, og det i retning Bodø går videre 07:38
Oi, håper du rekker det! Mulig du bør spørre en konduktør om det går et lokaktog som du kan bytte til.
Oi! Håper du rekker toget videre med god margin! Hvor lang tid tar hele togturen?
Det gikk med god margin. Fikk en halvtime på Trondheim stasjonGreit med litt spenning i hverdagen, men vi krysser fingrene for at det ikke blir alt for spennende!
Hvor langt unna stasjonen er toget?
Good morgen alle sammen, god morgen far og mor! God morgen lillesøster, god morgen storebror. God morgen trær og blomster, god morgen fugler små. God morgen store, lyse sol på himmelen klar og blå!![]()
Å, hvordan kunne jeg glemme avslutningen!Hei hå! [emoji23][emoji12][emoji1303]
Hva venter du for?Tilbake på venterommet på fødepol. Veldig rart å sitte her blant alle de fine kulemagene.
SelvfølgeligJeg får vel fortsatt være med i august-gruppa selv om jeg nok føder i juli?
FlaksSelvfølgelig![]()
Jeg får vel fortsatt være med i august-gruppa selv om jeg nok føder i juli?
Hva venter du for?
Har du noen tegn til at ting skjer snart?Flaks![]()
Omtrent alle her inne føder jo for tiden, kan ikke kaste ut alleJeg får vel fortsatt være med i august-gruppa selv om jeg nok føder i juli?
Ettersamtale med gjennomgang av svangerskap og fødselsforløp, samt plan for evt neste svangerskap.
Nå er jeg på nattoget på vei til Trondheim. Spent på hvor mange dobesøk det blir i løpet av natta.....