Skravletråd

Kanskje han er forbi de late 34-35?
Haha. Det startet faktisk med økt aktivitet rundt 34+0 og tok av ved 35+0. Jeg har vel sagt det før at han antagelig har litt lese- og skrivevansker. Han har nok misforstått retningslinjene.

Last edited:
Haha. Det startet faktisk med økt aktivitet rundt 34+0 og tok av ved 35+0. Jeg har vel sagt det før at han antagelig har litt lese- og skrivevansker. Han har nok misforstått retningslinjene.

Eller så kjører han sitt eget løp. Enten tror han at han kun er i uke 33 nå, og har planer om å slappe av de to neste ukene for deretter å la deg gå max overtid. Eller så trodde han at uke 35 var over for to uker siden, og tenker å titte ut om tre uker. [emoji6]

Eller så kjører han sitt eget løp. Enten tror han at han kun er i uke 33 nå, og har planer om å slappe av de to neste ukene for deretter å la deg gå max overtid. Eller så trodde han at uke 35 var over for to uker siden, og tenker å titte ut om tre uker. [emoji6]
Han hadde et par veldig rolige dager både i uke 32 og 33:nailbiting:

Jeg er sikker på at lillebror er på rømmen. Magen strammer seg innmari. Spesielt rundt navlen.

Ellers er vel hans plan å lage nye strekkmerker. Storebror sine gamle er vel ikke bra nok.

:wideyed::wideyed: sto ute i regnet for en liten pustepause fra ungemas. Plutselig løp en svær elg rett forbi! :wideyed::wideyed:

Skjønner det ikke. Er helt død i kveld. Trøtt som bare det og vurderer å legge meg kl 22 på en fredagskveld. Det er nesten uhørt egentlig.

Skjønner det ikke. Er helt død i kveld. Trøtt som bare det og vurderer å legge meg kl 22 på en fredagskveld. Det er nesten uhørt egentlig.
Jeg la meg ~20

Jeg skal legge meg innen en halvtime. Gleder meg!

Høres ut som du fortjener å slappe av uten å føle stress eller tretthet :)

Ja hadde jeg endelig fått det litt over lengre tid. Heldigvis har mannen tatt ferie nå så får kanskje litt mer fritid fremover eller ihvertfall avlastning.

La meg for 1 time siden men enda ikke sovnet [emoji42]

Ja hadde jeg endelig fått det litt over lengre tid. Heldigvis har mannen tatt ferie nå så får kanskje litt mer fritid fremover eller ihvertfall avlastning.

La meg for 1 time siden men enda ikke sovnet [emoji42]

Det er jo greit da at du har noen rundt deg som kan hjelpe deg så du får slappet av :)
Har ikke vurdert å legge ifra tlf selv om det er vanskelig? :hilarious: Jeg pleier å ha på bLåttlysfilter for da blir det ikke den skarpe lysstyrken på tlf og jeg pleier å bli mer trøtt og avslappet av det eller så pleier jeg å ha noe å se på feks. serie eller noe for da sovner jeg før jeg vet ordet av det :):)

Det er jo greit da at du har noen rundt deg som kan hjelpe deg så du får slappet av :)
Har ikke vurdert å legge ifra tlf selv om det er vanskelig? :hilarious: Jeg pleier å ha på bLåttlysfilter for da blir det ikke den skarpe lysstyrken på tlf og jeg pleier å bli mer trøtt og avslappet av det eller så pleier jeg å ha noe å se på feks. serie eller noe for da sovner jeg før jeg vet ordet av det :):)

Sovna vel rundt 1 til slutt og merkelig nok sover guttungen enda [emoji15] han som er oppe vanligvis kl 5:30 og nå er klokka straks 8.

Høres ut som du fortjener å slappe av uten å føle stress eller tretthet :)
Noen ganger er det veldig tydelig at noen kommer borti en tilbakemeldings-emoji ved en feil uten å oppdage det:-) Jeg kan se på min oppsummeringsside at jeg både har gitt kryss og tommel ned selv et par ganger, men jeg har aldri gjort det med vilje, og aner ikke hvor de er.

Jeg sliter med å være godtesyk nå, men får ikke spise godteri før etter fødsel. Noen gode råd? Trenger forresten ikke være gode råd, tar imot alle slags råd;-)

Jeg sliter med å være godtesyk nå, men får ikke spise godteri før etter fødsel. Noen gode råd? Trenger forresten ikke være gode råd, tar imot alle slags råd;-)

Sukkerfri sjokolade?

Jeg fikk mye inspirasjon av Kriweb.no sine oppskrifter i min supersunne og litt smågale treningsfase for noen år tilbake.

Back
Topp