Jeg lurer på om Doser'n har blitt fornærmet av at jeg har kalt ham en latsabb og bedagelig unge. Turninga tar jo ingen ende i dag heller, og nå har jeg ikke spist sukker.
Kanskje han er forbi de late 34-35?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lurer på om Doser'n har blitt fornærmet av at jeg har kalt ham en latsabb og bedagelig unge. Turninga tar jo ingen ende i dag heller, og nå har jeg ikke spist sukker.
Haha. Det startet faktisk med økt aktivitet rundt 34+0 og tok av ved 35+0. Jeg har vel sagt det før at han antagelig har litt lese- og skrivevansker. Han har nok misforstått retningslinjene.Kanskje han er forbi de late 34-35?
Haha. Det startet faktisk med økt aktivitet rundt 34+0 og tok av ved 35+0. Jeg har vel sagt det før at han antagelig har litt lese- og skrivevansker. Han har nok misforstått retningslinjene.
Han hadde et par veldig rolige dager både i uke 32 og 33Eller så kjører han sitt eget løp. Enten tror han at han kun er i uke 33 nå, og har planer om å slappe av de to neste ukene for deretter å la deg gå max overtid. Eller så trodde han at uke 35 var over for to uker siden, og tenker å titte ut om tre uker. [emoji6]

sto ute i regnet for en liten pustepause fra ungemas. Plutselig løp en svær elg rett forbi! 

Haha, lurer på hva den hadde det så travelt forsto ute i regnet for en liten pustepause fra ungemas. Plutselig løp en svær elg rett forbi!
![]()

Kanskje det var fordi det regna så fælt?Haha, lurer på hva den hadde det så travelt forLøpe sånn på en fredag.
![]()
Haha, lurer på hva den hadde det så travelt forLøpe sånn på en fredag.
![]()
Der har vi det, den skulle ned på kroa!Girls night out på bar Linden[emoji12]
Jeg la meg ~20Skjønner det ikke. Er helt død i kveld. Trøtt som bare det og vurderer å legge meg kl 22 på en fredagskveld. Det er nesten uhørt egentlig.
Jeg skal legge meg innen en halvtime. Gleder meg!Skjønner det ikke. Er helt død i kveld. Trøtt som bare det og vurderer å legge meg kl 22 på en fredagskveld. Det er nesten uhørt egentlig.
Skjønner det ikke. Er helt død i kveld. Trøtt som bare det og vurderer å legge meg kl 22 på en fredagskveld. Det er nesten uhørt egentlig.
Høres ut som du fortjener å slappe av uten å føle stress eller tretthet![]()
Ja hadde jeg endelig fått det litt over lengre tid. Heldigvis har mannen tatt ferie nå så får kanskje litt mer fritid fremover eller ihvertfall avlastning.
La meg for 1 time siden men enda ikke sovnet [emoji42]
Jeg pleier å ha på bLåttlysfilter for da blir det ikke den skarpe lysstyrken på tlf og jeg pleier å bli mer trøtt og avslappet av det eller så pleier jeg å ha noe å se på feks. serie eller noe for da sovner jeg før jeg vet ordet av det Det er jo greit da at du har noen rundt deg som kan hjelpe deg så du får slappet av
Har ikke vurdert å legge ifra tlf selv om det er vanskelig?Jeg pleier å ha på bLåttlysfilter for da blir det ikke den skarpe lysstyrken på tlf og jeg pleier å bli mer trøtt og avslappet av det eller så pleier jeg å ha noe å se på feks. serie eller noe for da sovner jeg før jeg vet ordet av det
![]()
Noen ganger er det veldig tydelig at noen kommer borti en tilbakemeldings-emoji ved en feil uten å oppdage detHøres ut som du fortjener å slappe av uten å føle stress eller tretthet![]()
Jeg sliter med å være godtesyk nå, men får ikke spise godteri før etter fødsel. Noen gode råd? Trenger forresten ikke være gode råd, tar imot alle slags råd;-)