Skravletråd

Var til fysio i dag siden bekkenet er litt tullete, men herlighet han var jo knapt borti meg [emoji19]

Enda en hjemmefødsel! Men din var kanskje litt vel avansert til at det går an å få den helt riktig. :p hvis ikke du er nabo med en idrettshall? :hilarious:
Nei - men i drømman så går alt an, og ingen stille spørsmålstegn ved nåkka som helst :hilarious:

Det er vert snakket på at det er mindre komplikasjoner ved hjemmefødsel enn fødsel på sykehus. Men man får jo raskere hjelp om det skulle være noe når man er på et sykehus enn når man er hjemme og det er ikke mye rundt deg som kan hjelpe deg med alt

Det er vert snakket på at det er mindre komplikasjoner ved hjemmefødsel enn fødsel på sykehus. Men man får jo raskere hjelp om det skulle være noe når man er på et sykehus enn når man er hjemme og det er ikke mye rundt deg som kan hjelpe deg med alt
Jeg hadde egentlig bestemt meg for hjemmefødsel. Så kjøpte vi nytt hus og fikk 1 time til sykehus i stedet for 10 min, og da synes gubben at det er for langt...
Hjemmejordmor for området sa at det var greit med 1 time når det er tredje, men egentlig er grensen 30 min.

Jeg hadde egentlig bestemt meg for hjemmefødsel. Så kjøpte vi nytt hus og fikk 1 time til sykehus i stedet for 10 min, og da synes gubben at det er for langt...
Hjemmejordmor for området sa at det var greit med 1 time når det er tredje, men egentlig er grensen 30 min.

Det er noe man nok finner ut når selve dagen er der. Jeg vet ikke noe om tid når det gjelder det :hungover:

Trodde mennene skulle være mer hardhendte enn det damene er når det gjelder sånn :hilarious:

Kan forstå at han ikke turte helt kanskje, siden jeg er så langt på vei og ikke har gått til han tidligere. Må få mannen til å fi meg en god massasje i kveld kanskje [emoji57]

Kan forstå at han ikke turte helt kanskje, siden jeg er så langt på vei og ikke har gått til han tidligere. Må få mannen til å fi meg en god massasje i kveld kanskje [emoji57]

Er aldri feil det uansett hvilken tilstand det er :) Sagt selv til min samboer "kan vi ikke kjøpe massasje benk og det så du kan fortsette" he he :p Ble et nei, så da foreslo jeg at jeg ligge på kjøkkenbordet så blir det mer riktig høyde for han :hilarious::hilarious:

En bekjent var uheldig med hjemmefødsel på nr 4. Det ble celebral parese som ville vært unngått ved sykehusfødsel. Men så klart; det finnes folk som er uheldig ved alle valg. Noen føder jo i bilen og ville kommet bedre fra det ved å føde hjemme.

Jeg klarte ikke motstå fristelsen til sukker i dag. Doser’n har tatt av. Min teori om at han har sitti fast i seteleie i 3 uker stemmer i alle fall ikke. Nå stuper han kråke.

Fant nettopp ut at det ble innført vanningsforbud på tirsdag. Og vi har vannet hagen hver kveld de siste 3 dagene :angelic: Lurer på hva naboene tenker om oss..

Jeg våknet til sprengfull blære litt før kl 5. la meg igjen etter doturen, men da ble det liv i mageboeren.

Image1531457120.522814.jpg

Nå skal jeg overlever å våkne før fuglene fiser. Og ikke får mulighet å sovne igjen før om noen timer. Og da maks 1 time søvn.

Jeg klarte ikke motstå fristelsen til sukker i dag. Doser’n har tatt av. Min teori om at han har sitti fast i seteleie i 3 uker stemmer i alle fall ikke. Nå stuper han kråke.
Ser ut som om han landet i samme stilling igjen etter akrobatikken.

Jøss, 36+0... Føles som det var både nettopp og kjempelenge siden at man så gjerne ville nå trygge 12+0. For nesten et halvt år siden! Ikke rart at graviditeten tar over både liv og hjerne når det varer så lenge egentlig.

Jeg lurer på om Doser'n har blitt fornærmet av at jeg har kalt ham en latsabb og bedagelig unge. Turninga tar jo ingen ende i dag heller, og nå har jeg ikke spist sukker.

Back
Topp