Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var til fysio i dag siden bekkenet er litt tullete, men herlighet han var jo knapt borti meg [emoji19]
Var til fysio i dag siden bekkenet er litt tullete, men herlighet han var jo knapt borti meg [emoji19]
Nei - men i drømman så går alt an, og ingen stille spørsmålstegn ved nåkka som helstEnda en hjemmefødsel! Men din var kanskje litt vel avansert til at det går an å få den helt riktig.hvis ikke du er nabo med en idrettshall?
![]()

Jeg hadde egentlig bestemt meg for hjemmefødsel. Så kjøpte vi nytt hus og fikk 1 time til sykehus i stedet for 10 min, og da synes gubben at det er for langt...Det er vert snakket på at det er mindre komplikasjoner ved hjemmefødsel enn fødsel på sykehus. Men man får jo raskere hjelp om det skulle være noe når man er på et sykehus enn når man er hjemme og det er ikke mye rundt deg som kan hjelpe deg med alt
Jeg hadde egentlig bestemt meg for hjemmefødsel. Så kjøpte vi nytt hus og fikk 1 time til sykehus i stedet for 10 min, og da synes gubben at det er for langt...
Hjemmejordmor for området sa at det var greit med 1 time når det er tredje, men egentlig er grensen 30 min.

Høres vondt og ubehagelig ut![]()
Skulle ønske han tok i sånn som hun jeg vanligvis går til. Kostet heldigvis nesten ikke noe.

Trodde mennene skulle være mer hardhendte enn det damene er når det gjelder sånn![]()
Kan forstå at han ikke turte helt kanskje, siden jeg er så langt på vei og ikke har gått til han tidligere. Må få mannen til å fi meg en god massasje i kveld kanskje [emoji57]

En bekjent var uheldig med hjemmefødsel på nr 4. Det ble celebral parese som ville vært unngått ved sykehusfødsel. Men så klart; det finnes folk som er uheldig ved alle valg. Noen føder jo i bilen og ville kommet bedre fra det ved å føde hjemme.Jeg hadde egentlig bestemt meg for hjemmefødsel. Så kjøpte vi nytt hus og fikk 1 time til sykehus i stedet for 10 min, og da synes gubben at det er for langt...
Hjemmejordmor for området sa at det var greit med 1 time når det er tredje, men egentlig er grensen 30 min.
Ser ut som om han landet i samme stilling igjen etter akrobatikken.Jeg klarte ikke motstå fristelsen til sukker i dag. Doser’n har tatt av. Min teori om at han har sitti fast i seteleie i 3 uker stemmer i alle fall ikke. Nå stuper han kråke.