De er så strenge disse babyene.Huff, det er så fælt! Fikk endelig sove i halv 7-tiden jeg, etter 3,5 time våkenVåknet igjen før 9 da, baby syns visst ikke noe om å sove bort hele morgenen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er så strenge disse babyene.Huff, det er så fælt! Fikk endelig sove i halv 7-tiden jeg, etter 3,5 time våkenVåknet igjen før 9 da, baby syns visst ikke noe om å sove bort hele morgenen
![]()
Samme her. De andre to har vært nokså rolige når jeg har ligget på siden, men denne her er jo klin kokos uansett! Blir snart tullete av lite og dårlig søvn.De er så strenge disse babyene.Jeg fikk også sovet litt nå, til tross for babyen som tydeligvis har lært seg ji-jitsu eller noe.

)Har lagt meg litt for å hvile bekken osv. I natt sovnet jeg endelig litt over 3 for så å våkne litt over 8. Kan jeg sove nå, eller blir det bare dritt i natt igjen da?
Nei, ble dårlig natt igjen. Men tror det er uavhengig av dagsoving egentlig."Litg" sent å svare nå, men JA, det kan du så absoluttHvordan gikk det? Fikk du sove både ettermiddagen og natta?

Nei, ble dårlig natt igjen. Men tror det er uavhengig av dagsoving egentlig.![]()
Jeg føler ikke jeg har mye valg hvis jeg bare sover 4 timer om natta. Man må jo ha søvn! Jammen glad jeg ikke sliter med insomnia til vanlig.Ja, det spørs bare det ja. Det er sånn hipp som happ for min del, ikke noen garanti for en god natts søvn, selv om jeg dropper middagsluren liksom!

Jeg fant det ut 5.desember.... tiden flyrNå er det faktisk over et halvt år siden jeg fant ut at jeg er gravid! 16.desember. Har gått så fort og så sakte samtidig!
Nå er det faktisk over et halvt år siden jeg fant ut at jeg er gravid! 16.desember. Har gått så fort og så sakte samtidig!
Lollipop (Diplom is) har alltid vært en av saftisfavorittene mine. Men etter å ha bodd et sted noen år hvor nærbutikken kun har Hennig Olsen is, innser jeg nå at jeg foretrekker deres tilsvarende gule og røde! *sjokk* Jeg vet ikke engang hva den heter.
Beste pinneisen er Vaniljestang da, men det finner jeg ikke rundt her.![]()