Jo. *leite*Hadde ikke vi en vekstestimeringstråd et sted? Jeg har tall å rapportere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo. *leite*Hadde ikke vi en vekstestimeringstråd et sted? Jeg har tall å rapportere!
Øverst på side 2 på åpentHadde ikke vi en vekstestimeringstråd et sted? Jeg har tall å rapportere!
Han husket 1 av 2 ting. Er nesten litt imponert.Er du sikker på at han vet hva dere mangler, bare fordi du har sagt det? Inn ett øre og ut det andre?![]()
Hvor store ting er det?Han husket 1 av 2 ting. Er nesten litt imponert.![]()
Vogn og kommode. Han husket vogn.Hvor store ting er det?
Ikke verstVogn og kommode. Han husket vogn.![]()
Ta kvelden før du får spist middag?Da har jeg overlevd fysio terapi, litt shopping, fest i bhg storebror skal begynne i, bada og lagt guttungen, og henta pakke og medisiner. Og nå står middagen i ovnen og der skal den godgjøre seg i en time. Nå tar denne mammaen kveld.
Vært våken siden kl 4. Zzzz
Slitsomt. Du får lage deg en god kopp kaffe. Det skal iallefall jeg nåGodt vi er fler, kommende storebror synes 04 er stå opp tid for tiden og siden mannen ikke tar et hint står til slutt jeg opp. Får jo ikke sove med en ettåring som turner i senga og bråker uansett...
Ta kvelden før du får spist middag?
Om jeg spiser sent på kvelden får jeg ikke lavt nok blodsukker på morran.Spiste middag før jeg la meg. Men ble ikke gjort noe mer enn spising den kvelden. Og den kyllingen var god [emoji173]️
Om jeg spiser sent på kvelden får jeg ikke lavt nok blodsukker på morran.
Er den god?Innser at jeg har klart å drukket en hel kartong med tine kaffe og kakao i dag før kl 10. Skulle bare ha meg en kopp eller to og der var den tom [emoji85] heldigvis er den koffein fri.