Skravletråd

takemymoney.jpg

Fikk bestilt noen babypakker, håper det holder for ei stund. :joyful:

Noen som vet hvorfor pokemon go og nedtelling til januar 2017 ble flytta på forumet?

Hadde ikke sett at den var borte! Vil helst heller ikke ha noe av at trådene blir flyttet.

Ugh, skulle bestille "noen strømpebukser", men nå står totalen på 3700, og det er plutselig en haug med bodyer her også. Må prøve å gjøre noen kutt i handlevogna, men jeg vil ikke! Hjelp! :anyone

Er 3 nedtellingstråder og pokemon go tråden som er flyttet til våre leker her inne. Blir bare mer kronglete for vi som bruker appen å se dem.

Ugh, skulle bestille "noen strømpebukser", men nå står totalen på 3700, og det er plutselig en haug med bodyer her også. Må prøve å gjøre noen kutt i handlevogna, men jeg vil ikke! Hjelp! :anyone
Yay, jeg prøvde å rydde litt i bestillingen og det gikk opp til 3800.

Er 3 nedtellingstråder og pokemon go tråden som er flyttet til våre leker her inne. Blir bare mer kronglete for vi som bruker appen å se dem.
Kan skjønne nedtelling til neste kontroll, uke 37, termin og høygravid. Der kan alle svare med sine egne tall, men Pokemon og nedtelling til å slå januar 2017 ble også flyttet, og de fungerer jo ikke på den måten.

Vel, vi får bare be om å få flyttet de tilbake.

Okei, jeg har fått det ned til 2668,-, men det tror jeg må være mitt siste bud...

Har åpnet siden til nav nå. Skjønner det ikke. Kvir meg på å åpne søknaden for foreldrepenger. Og jeg må nesten søke nå siden jeg bekker 30+0 på mandag.

Herlighet så langt nede babyen sparker i kveld, redd han sparker seg ut snart [emoji28]

Har åpnet siden til nav nå. Skjønner det ikke. Kvir meg på å åpne søknaden for foreldrepenger. Og jeg må nesten søke nå siden jeg bekker 30+0 på mandag.
Om du har legebekreftelse på termin er det bare å kaste seg i det. Ser litt forvirrende ut først, men blir logisk etterhvert som du fyller ut:-)

Om du har legebekreftelse på termin er det bare å kaste seg i det. Ser litt forvirrende ut først, men blir logisk etterhvert som du fyller ut:-)

Er det graderte uttaket jeg sliter med. Mannen skal ha 1-2 dager hjemme i uka for å slippe en stor periode på slutten. Men har funnet ut at jeg skal gå hjemme alene frem til den 12 september da. Etter det blir det forvirrende.

Back
Topp