Den sjokolademelk-isen var knallgod og brain Cooler var frisk! [emoji1316]
Har så sykt lyst å smake den brain cooler isen!! Fikk ikke mindre lyst på etter anmeldelsen din[emoji14]
Blir nok butikken imorgen, ja[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den sjokolademelk-isen var knallgod og brain Cooler var frisk! [emoji1316]
På Coop [emoji7]
HVOR har du funnet sjokomelkis????
Coop på Danmarksplass [emoji85]
Jeg skal sååå på Coop. Bare to uker igjen til jeg kan spise melkeprodukter igjen. [emoji173]️[emoji173]️
Min på 2 (blir 2,5 i august) har helt av seg selv begynt å si "mamma fiiin!" Når jeg tar på en ny kjole [emoji22] hallo liksom!! [emoji7][emoji7]Snart treåringen min sa til meg i går: mamma du er liten, en liten dame. [emoji813]red Rart hvordan disse små vet akkurat hva de skal si. Føler meg som en hval og rumpa vokser i takt med magen![]()
Min på 2 (blir 2,5 i august) har helt av seg selv begynt å si "mamma fiiin!" Når jeg tar på en ny kjole [emoji22] hallo liksom!! [emoji7][emoji7]

De kan være ganske så fine
Gutten min er stort sett veldig flink til å legge seg og sovner ganske fort. Her for ikke så lenge siden tok jeg meg i å tenke at det hadde vært deilig om han for en gangs skyld, ropte på meg så jeg kunne ligge å slappe av og kose litt (var veldig sliten den dagen). 20 minutter etterpå sto han øverst i trappa og ropte på meg, og mannen fikk streng beskjed om at det ikke var han som ble ropt etter.
Da jeg kom opp ville han inn å sove i min seng. Fikk lurt han inn i egen seng ved å si at jeg skulle ligge litt sammen med han. Da klatret han opp i senga og proklamerte hvor mye han elsker meg før han la seg ned å sovna. Da lå jeg lenge å bare titta på han og kjente på hvor utrolig heldig jeg er.
Gjeeesp... jammen ikke ofte man er oppe så tidlig at kun fuglene høres.
Hvem eller hva vekket deg?Du er ikke alene[emoji18]
Hvem eller hva vekket deg?
Mannen her også. Han har løftet på seg en vond muskel i ryggen, så våknet av at han ikke kom seg opp av sengen.Mannen som skulle reise. Sover så lett og urolig, at skal jo ingen ting til[emoji849]
Hva med deg??
Mannen her også. Han har løftet på seg en vond muskel i ryggen, så våknet av at han ikke kom seg opp av sengen.![]()
Det gjorde jeg også for en halvtimes tid siden. Det er jammen ikke ofte!Får ihvertfall med meg en helt fantastisk soloppgang her i sør!! [emoji7][emoji23][emoji23]
I går hadde venninnene mine laget til Babyshower til meg[emoji847][emoji7] Så gøy! Baby nr 4 og første babyshower ever[emoji28][emoji23][emoji7][emoji7]