Da var niesa kommet til verden.Termin i morgen, igangsatt forrige mandag og diverse tiltak til nå, keisersnitt i dag.
Stakkars fødekvinne... Gratulerer litt til deg også [emoji1303]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var niesa kommet til verden.Termin i morgen, igangsatt forrige mandag og diverse tiltak til nå, keisersnitt i dag.
Jeg diskuterer med meg selv om det er innafor at mannen spiser min(!!!!) lavkarbois.
Jeg diskuterer med meg selv om det er innafor at mannen spiser min(!!!!) lavkarbois.
Hatt samme når min mann spiser min laktosefrie is [emoji85]
Jeg har laget to porsjoner til nå og funnet ut at siden han har snekret terrasse, så får det være greitDefinitivt nei...

Herlig!!I går kveld fikk rommet til storebror nytt gulvnå gjenstår listing, strøm og nytt vindu og dør så kan vi begynne å flytte ting opp
å jeg gleder meg til å innrede barnerommet [emoji7]
Nam!
For 6 kopper med is:Nam!
Hva pleier du å bruke oppi? Tror nesten at den oppskriften din må prøves.![]()
Innafor å si til barnehagen i morra at toåringen ikke trenger å legges for lur?
Han er så mye lettere å legge om han ikke tar lur og jeg er jo hjemme alene med han i helgen [emoji85]
Hvis du mener det er for hans beste. Men du kjenner han jo best. Men sannsynligheten kan jo være større for at han sovner på vei hjem..eller ved frukttid i barnehagen. Jobbet lenge på småbarn og de fleste to-åringer sliter uten hvilen sin...
Du får komme på besøk. Dårlig egnet til å sendeKan vi få litt også? [emoji7]