Skravletråd

I går kveld fikk rommet til storebror nytt gulv :) nå gjenstår listing, strøm og nytt vindu og dør så kan vi begynne å flytte ting opp :) å jeg gleder meg til å innrede barnerommet [emoji7]

Jeg diskuterer med meg selv om det er innafor at mannen spiser min(!!!!) lavkarbois.

Is:-)53471B1B-5754-4DC8-A453-B8C9F088AAED.jpeg

Finner ikke oppskriften min på lavkarbobrød:-(

Nam!
Hva pleier du å bruke oppi? Tror nesten at den oppskriften din må prøves. :D
For 6 kopper med is:

Basis:

Eggedosis:
4 egg
130g sukrin eller 65g tagatesse (/130g sukker)

5dl fløte stivpiskes

Smakstilsetning
1) 40g kakao og 40g hakket 70% sjokolade
2) 20g hakket sjokolade, 1ss vaniljesukker, en liten neve hakka mandler

Alt blandes. Blir best med ismaskin, men god uten

Innafor å si til barnehagen i morra at toåringen ikke trenger å legges for lur?
Han er så mye lettere å legge om han ikke tar lur og jeg er jo hjemme alene med han i helgen [emoji85]

Innafor å si til barnehagen i morra at toåringen ikke trenger å legges for lur?
Han er så mye lettere å legge om han ikke tar lur og jeg er jo hjemme alene med han i helgen [emoji85]

Hvis du mener det er for hans beste. Men du kjenner han jo best. Men sannsynligheten kan jo være større for at han sovner på vei hjem..eller ved frukttid i barnehagen. Jobbet lenge på småbarn og de fleste to-åringer sliter uten hvilen sin...

Hvis du mener det er for hans beste. Men du kjenner han jo best. Men sannsynligheten kan jo være større for at han sovner på vei hjem..eller ved frukttid i barnehagen. Jobbet lenge på småbarn og de fleste to-åringer sliter uten hvilen sin...

Han har ikke hvil på fridager med oss, og to dager denne uken fikk de han ikke til å sove, de bruker lang tid (vi også), på å få han til å duppe [emoji28] Men kan se ann natten først da, er den dårlig så trenger han jo dupp

Back
Topp