Skravletråd

Oi! Fikk plutselig time hos jordmor i dag istedenfor om to uker! (Var jeg som ville bytte tid.) Er ikke forberedt i hele tatt jo! Skal vi se... Urinprøve kommer til å holde hardt. Må spørre om glukosebelastning. Terminbekreftelse.

Hva annet? :nailbiting:

Oi! Fikk plutselig time hos jordmor i dag istedenfor om to uker! (Var jeg som ville bytte tid.) Er ikke forberedt i hele tatt jo! Skal vi se... Urinprøve kommer til å holde hardt. Må spørre om glukosebelastning. Terminbekreftelse.

Hva annet? :nailbiting:
Heh, nå ble jeg plutselig stressa og nervøs, så da blir det lettere med den urinprøven likevel. :hilarious:

Har vi en tråd der vi diskuterer svangerskapskontroller? (Blodtrykk og alt annet.)

Har vi en tråd der vi diskuterer svangerskapskontroller? (Blodtrykk og alt annet.)
Tror ikke det. Har for sympfyse-fundus, eh hva heter det egentlig? Ble usikker på begge orda :D Lag en sånn tråd du:-)

Symfyse - skjøten foran på bekkenbeinet. Fundus - taket på/den delen av livmor som står høyest.
Skrev bare litt feil :) I hode mitt var det "Sympfyse? Symfyse? Symphyse? Fyndus? Fundus? ???"

Lykke til! Snart er du i mål[emoji173]️

Tvitvi!! [emoji1303]
Takk [emoji3] Viste seg på denne at vi kun skal forbedre gamle arbeidskrav, som allerede er gode nok til ståkarakter, så jo mer vi legger i det jo bedre blir karakteren, men stryker kan jeg ikke gjøre uansett! Og det gir mer tid til å lese til muntligeksamen:D

Back
Topp