Her er mer om fedrene som ikke får permisjon i hele tatt fordi de ikke får lov til å opparbeide seg rettigheter selv. https://nrk.no/nordland/jens-har-fem-barn-_-men-fikk-bare-pappaperm-med-ett-av-dem-1.14040113
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Heh, nå ble jeg plutselig stressa og nervøs, så da blir det lettere med den urinprøven likevel.Oi! Fikk plutselig time hos jordmor i dag istedenfor om to uker! (Var jeg som ville bytte tid.) Er ikke forberedt i hele tatt jo! Skal vi se... Urinprøve kommer til å holde hardt. Må spørre om glukosebelastning. Terminbekreftelse.
Hva annet?![]()

Stakkars henne sier bare jeg!!Samboeren til broren min som ble igangsatt (tabletter mandag og ballong noen dager senere) for en uke siden har fortsatt ikke født. Synes det er helt merksnodig og fascinerende hvor sta disse babyene er; de kommer liksom når de vil, ready or not!
Hun fikk et døgn fri, og i går startet hun på tabletter igjen. Hadde visst rier i natt. Ja, fytti, det må jo være kjempeslitsomt!Stakkars henne sier bare jeg!!
Nå har det der virkelig tatt tid.Hun fikk et døgn fri, og i går startet hun på tabletter igjen. Hadde visst rier i natt. Ja, fytti, det må jo være kjempeslitsomt!
Stakkars! Det må være grusomt.Hun fikk et døgn fri, og i går startet hun på tabletter igjen. Hadde visst rier i natt. Ja, fytti, det må jo være kjempeslitsomt!
Tror ikke det. Har for sympfyse-fundus, eh hva heter det egentlig? Ble usikker på begge ordaHar vi en tråd der vi diskuterer svangerskapskontroller? (Blodtrykk og alt annet.)
Heh, nå ble jeg plutselig stressa og nervøs, så da blir det lettere med den urinprøven likevel.![]()
I gang med første av tre eksamener denne våren, mine tre aller siste!! Skal bli så utrulig godt å bli ferdig!
Tror ikke det. Har for sympfyse-fundus, eh hva heter det egentlig? Ble usikker på begge ordaLag en sånn tråd du
![]()
Skrev bare litt feilSymfyse - skjøten foran på bekkenbeinet. Fundus - taket på/den delen av livmor som står høyest.
I gang med første av tre eksamener denne våren, mine tre aller siste!! Skal bli så utrulig godt å bli ferdig!
Lykke til! Snart er du i mål[emoji173]️
Takk [emoji3] Viste seg på denne at vi kun skal forbedre gamle arbeidskrav, som allerede er gode nok til ståkarakter, så jo mer vi legger i det jo bedre blir karakteren, men stryker kan jeg ikke gjøre uansett! Og det gir mer tid til å lese til muntligeksamenTvitvi!! [emoji1303]
Skrev bare litt feilI hode mitt var det "Sympfyse? Symfyse? Symphyse? Fyndus? Fundus? ???"
Den kroppen ville virkelig ikke føde.Da var niesa kommet til verden.Termin i morgen, igangsatt forrige mandag og diverse tiltak til nå, keisersnitt i dag.
Gratulerer med ny nieseDa var niesa kommet til verden.Termin i morgen, igangsatt forrige mandag og diverse tiltak til nå, keisersnitt i dag.