Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig, unte henne premienAugust stakk jo av med så mange premier forrige måned, at det hadde jo vært litt rart om vi skulle tatt alle denne måneden også.
Men fantastisk at den herfra som vant var Krølle!![]()
Mine psykiske evner er fortsatt ikke helt ferdig utviklet altså!
Eneste jeg vant idag var en visdomstann mindre......
Æsjda! Var tannfeen generøs, i det minste?Eneste jeg vant idag var en visdomstann mindre......
Fikk du noe fint av tannfeen da i det minste?

Æsjda! Var tannfeen generøs, i det minste?
Dårlig gjort av tannfeen!Minus på kostnadene der altså.. Godt man akkurat har hatt bursdag![]()
Dårlig gjort av tannfeen!
Ja, minst!Veldig dårlig! Burde fått den Stokke vognen av henne![]()
Var hos jm, alt så foreløpig fint ut, så skal se an om det kommer mer blod før jeg evt ringer føden. Ingenting enda
Nå er min form passe kake, storebror er hjemme med feber... da ser vi poppeloppane på NRK tv, med GOD samvittighet.. . Sliten mamma [emoji85]
Takk [emoji173] ser bra ut så langtHåper det ikke dukker opp mere [emoji173]️
Det er vel en slik ballonglignende sak de setter inni livmorhalsen (?) for at den skal utvide seg, også detter den visst ut etter hvert når den har gjort jobben sin. I hvert fall det jeg har fått med meg fra fødeavdelingenSamboeren til broren min som ble satt i gang på mandag har fortsatt ikke kommet i gang. Blodtrykket har heldigvis gått ned litt da, så formen er bedre. Tror de har satt inn en ballong i dag, hva nå enn det betyr?