Skravletråd

August stakk jo av med så mange premier forrige måned, at det hadde jo vært litt rart om vi skulle tatt alle denne måneden også. :p
Men fantastisk at den herfra som vant var Krølle! :)

August stakk jo av med så mange premier forrige måned, at det hadde jo vært litt rart om vi skulle tatt alle denne måneden også. :p
Men fantastisk at den herfra som vant var Krølle! :)
Enig, unte henne premien :)

Hadde tenkt så mye på den vogna at jeg nesten trodde jeg ville vinne altså. :hilarious: Mine psykiske evner er fortsatt ikke helt ferdig utviklet altså!

Gratulerer til Krølle ja, synes de babynestene er helt nydelige (og har bestilt et selv). :happy:

Eneste jeg vant idag var en visdomstann mindre......

Kom på at senvakten begynner klokken to i dag, bah.

Var hos jm, alt så foreløpig fint ut, så skal se an om det kommer mer blod før jeg evt ringer føden. Ingenting enda :)

Nå er min form passe kake, storebror er hjemme med feber... da ser vi poppeloppane på NRK tv, med GOD samvittighet.. . Sliten mamma [emoji85]

Var hos jm, alt så foreløpig fint ut, så skal se an om det kommer mer blod før jeg evt ringer føden. Ingenting enda :)

Nå er min form passe kake, storebror er hjemme med feber... da ser vi poppeloppane på NRK tv, med GOD samvittighet.. . Sliten mamma [emoji85]

Håper det ikke dukker opp mere [emoji173]️

Jeg er tilbake på første trimester trøtthet! Sovet middagshvile hver dag i det siste.

Samboeren til broren min som ble satt i gang på mandag har fortsatt ikke kommet i gang. Blodtrykket har heldigvis gått ned litt da, så formen er bedre. Tror de har satt inn en ballong i dag, hva nå enn det betyr?

Samboeren til broren min som ble satt i gang på mandag har fortsatt ikke kommet i gang. Blodtrykket har heldigvis gått ned litt da, så formen er bedre. Tror de har satt inn en ballong i dag, hva nå enn det betyr?
Det er vel en slik ballonglignende sak de setter inni livmorhalsen (?) for at den skal utvide seg, også detter den visst ut etter hvert når den har gjort jobben sin. I hvert fall det jeg har fått med meg fra fødeavdelingen :rolleyes::p
Huff, det hørtes ut som det drar ut litt for lenge for henne! Håper det går fort framover fra nå!

Back
Topp