Skravletråd

5 poeng til Gryffindor om dere gjetter hvilken smiley jeg plutselig har blitt bestevenn med (hektet på).

Så herlig! Hadde bare blitt alt for babysyk jeg:p
Bestilte faktisk billetten i november, så jeg hadde ikke peiling på at jeg kom til å reise med stor mage. :joyful: Håper jeg kan være til hjelp når jeg er der, men er jo litt trøtt for tida da. Har en nevø på 3 som sikkert vil være litt oppmerksomhetssyk også!

Virker som folk er i full gang med å holde seg over plass nummer 50 for april! Minn meg på at jeg ikke orker å gjenta dette, jeg blir litt stressa. :p

Virker som folk er i full gang med å holde seg over plass nummer 50 for april! Minn meg på at jeg ikke orker å gjenta dette, jeg blir litt stressa. :p

Joa du vil gjenta det. Du vet det bare ikke enda [emoji6]

30 min igjen av april. Siste innspurt på innlegg skriving nå [emoji12][emoji85]

Da er midnatt passert. Og vi ønsker mai og russen velkommen [emoji23]

Da er midnatt passert. Og vi ønsker mai og russen velkommen [emoji23]
Russen også ja, savner litt den gode gamle russen som ikke bare skulle feste! Sier jeg som bare er 23 år gammel:hilarious: (når det er sagt var jeg russ to åe på rad, men drakk ikke en eneste gang:happy:)

Russen også ja, savner litt den gode gamle russen som ikke bare skulle feste! Sier jeg som bare er 23 år gammel:hilarious: (når det er sagt var jeg russ to åe på rad, men drakk ikke en eneste gang:happy:)

Jeg var russ for 13 år siden. Og jeg savner russetiden. Selv om jeg omtrent ikke drakk eller var utrangerende.

Har ikke hørt om denne gode gamle edru russen. :joyful: Jeg/vi var et skikkelig fyllesvin da vi var russ. :p For 20 år siden.

Har ikke hørt om denne gode gamle edru russen. :joyful: Jeg/vi var et skikkelig fyllesvin da vi var russ. :p For 20 år siden.
Ja, har forresten hørt at min mor sa de var verre enn dagens russ, så det stemmer nok! Men jeg som barn så russen ute og prøvde å gjøre morsomme og koselige ting for å få knuter. Det ser jeg ikke så mye av lenger. De går mer på sex og fyll..

Back
Topp