Skravletråd

Ser ut som 56 er sånn lavpunkt om natta nå. Som ikke-gravid er det mer normal hvilepuls på dagen.

30 slag i minuttet på det laveste? Er det reelt? Jeg har hvilepuls på ca 70 som gravid:-)

Det er reelt, kommer rett før jeg svimer av pga vena cava syndrom. Tar seg fort opp igjen da. Hadde jo telemetri et døgn for en drøy uke siden, og da kom det løpende noen pleiere når det skjedde...

Hvilepuls på 70 er jo drømmen... min har vært oppunder 100 og over. Men nå skal den etter hvert tilbake mot ca 60, og sikkert 50 på natt...

Det var umulig å skjønne av første innlegg:hilarious: Så nesten ut som en «få den lite flinke roboten til å gjette neste ord»-setning:-)

Den roboten har ikke jeg på telefonen. Kun autocorrect som har det gøy innimellom.

Det er reelt, kommer rett før jeg svimer av pga vena cava syndrom. Tar seg fort opp igjen da. Hadde jo telemetri et døgn for en drøy uke siden, og da kom det løpende noen pleiere når det skjedde...

Hvilepuls på 70 er jo drømmen... min har vært oppunder 100 og over. Men nå skal den etter hvert tilbake mot ca 60, og sikkert 50 på natt...
Sto det ikke hvilepuls 44-79? Misforstår jeg? Jeg har nok høyere pulstopper, men jeg kan jo fremdeles trene, så det er ikke så rart.

Bestilte gratis gravid- og spedbarnsforsikring nå. Den varer fra 15/5 til babyen er 3 måneder. Helt ærlig ikke peiling på om det er noe man bør ha i orden eller om det bare er en snedig måte å prøve å få meg til å kjøpe en barneforsikring senere. :p

Bestilte gratis gravid- og spedbarnsforsikring nå. Den varer fra 15/5 til babyen er 3 måneder. Helt ærlig ikke peiling på om det er noe man bør ha i orden eller om det bare er en snedig måte å prøve å få meg til å kjøpe en barneforsikring senere. :p
De vil selvfølgelig at du kjøper etterpå, men fram til det så er du jo forsikret gratis.

Jeg føler jeg skravla fra meg i går kveld. Ikke bra [emoji85]

Sto det ikke hvilepuls 44-79? Misforstår jeg? Jeg har nok høyere pulstopper, men jeg kan jo fremdeles trene, så det er ikke så rart.

Du leste rett. Men vet ikke om jeg stoler på den der. Den bruker laveste registrerte puls på natt som referanse for hvilepuls. Har en annen app «HeartWatch» som registrerer puls og skiller mellom aktivitet, hvile over 5 min og natt. I hvile ser det da slik ut... (gjennomsnittet er tallet i midten) Rødt ytterst er andel registreringer med puls over 100. IMG_3516.jpg

Du leste rett. Men vet ikke om jeg stoler på den der. Den bruker laveste registrerte puls på natt som referanse for hvilepuls. Har en annen app «HeartWatch» som registrerer puls og skiller mellom aktivitet, hvile over 5 min og natt. I hvile ser det da slik ut... (gjennomsnittet er tallet i midten) Rødt ytterst er andel registreringer med puls over 100. Vis vedlegget 255744
Hva holdt du på med 5.april? :-)

Hadde en maratondag med kontroller, og fikk infusjon med Levaxin, som får pulsen til å sprette i været noen timer... [emoji23]

Skjønner ikke hvordan jeg endte opp med en helhvit babygym når jeg ville ha en fargerik en? :rolleyes:

Sitter hos frisøren, skal bli digg!
Bare dårlig samvittighet for lille hylgråt når jeg leverte i bhg i dag [emoji31]

Sitter hos frisøren, skal bli digg!
Bare dårlig samvittighet for lille hylgråt når jeg leverte i bhg i dag [emoji31]

Kos deg med frisøren :) skal dit selv på torsdag.

Og lille har det sikkert bra i bhg nå. Dem tar vel godt vare på gullet ditt [emoji173]️

Kos deg med frisøren :) skal dit selv på torsdag.

Og lille har det sikkert bra i bhg nå. Dem tar vel godt vare på gullet ditt [emoji173]️

Han liker virkelig ikke å bli levert sent [emoji28]

Back
Topp