Skravletråd

Omg jeg kommer til å le meg ihel av filmen.
Snakker om å miste følelse etter keisersnitt og tisser nå som et dusjhode [emoji23][emoji23][emoji23]

Skulle gjort det. Sluppet unna rier og smerter da :) levert på døra med tørr bleie og godt humør [emoji6]

Høres gull ut. Jeg leverer jo erfaringsmessig ganske raskt og greit, men det er jo uansett ikke noe jeg ser frem til kan du si. Vil bare bli ferdig. Er allerede der, jeg kunne født nå, bare for å få det overstått.

Høres gull ut. Jeg leverer jo erfaringsmessig ganske raskt og greit, men det er jo uansett ikke noe jeg ser frem til kan du si. Vil bare bli ferdig. Er allerede der, jeg kunne født nå, bare for å få det overstått.

Nja ville venta noen uker til så dem ikke er premature lengre

Skulle forresten ikke tro at tissen ble påvirket ved keisersnitt.

Får inderlig håpe det bare er kødd [emoji23][emoji85]

Nei, fader ...noen perks må det jo være ved å snittes opp!

Vil ikke ha prematur baby nei, men kunne gjerne hatt termin nå.

Jeg vil egentlig ha sommer baby [emoji173]️ det som blir det store spørsmålet er om jeg må dele bursdagen min med babyen (9 dager overtid)

Jeg vil egentlig ha sommer baby [emoji173]️ det som blir det store spørsmålet er om jeg må dele bursdagen min med babyen (9 dager overtid)

Jeg vil ikke ha sommerbaby. Hadde jeg kunnet velge hadde både juni, juli og august utgått med høye kneløft. Har april og juli fra før. April 10 ganger før juli. Hehe.

Så klær er lagt opp. Får legge på plass det som ikke skal på soverommet. Og så hive meg over roteenden min i sofaen. Mannen klager.

Back
Topp