Kunne ikke de en skravletråd, så da lagde eg like så greit en [emoji3]
Hva gjør dere i kveld?
Hva gjør dere i kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne ikke de en skravletråd, så da lagde eg like så greit en [emoji3]
Hva gjør dere i kveld?
Handle eller pakke inn?Skal begynne på julegavenefysj. Liker det ikke
![]()
Høres nydelig ut!!Min plan er å ligge som et slakt på sofaen frem til leggetid! Gud som jeg gleder meg til at kvalmen roer seg[emoji85]
Hva med deg? Hva gjør du i kveld?
Høres nydelig ut!!
Eg sitter å skriver vurderinger på elevene som skal inn før jul, og synes eg aldri blir ferdig [emoji85] akkurat fått snart 2-åringen i seng og venter på at sambo skal komme hjem fra jobb![]()
Han er født i februar, så enda en liten stund tilHehe[emoji4] Foruten kvalmen er det helt sykt digg å ligge her[emoji173]️
Hvilken måned er din snart 2 åring født i?
Har ei snart 2 -åring i huset selv, hun er født i desember[emoji173]️
Nei det hørtes ikke så kos ut...Jeg gjør altfor mye og er ikke i form. Nå går frøkna i seng, så da er det sofaen resten av kvelden.. sovner vel.. svimmel, kvalm og hodepine. [emoji6]
Jeg gjør altfor mye og er ikke i form. Nå går frøkna i seng, så da er det sofaen resten av kvelden.. sovner vel.. svimmel, kvalm og hodepine. [emoji6]
sambo tror ikke på at et lite frø kan gi symptomer så tidlig 
Nam nam[emoji39] Hørtes digg ut!Jeg ser the walking dead og spiser pinnekjøtt [emoji7]
Jeg ligger som et slakt på sofaen og ser viaplay med strikketøy [emoji5] Fryktelig kvalmen og ekstrem hodeverk. Får ikke i meg noe mat nesten, føler bare det vokser i munnen på meg når jeg prøver [emoji28] Veldig glad jeg slipper jobb for tiden!
Prøver å dra nytte av at eg berre er uggen-kvalm, og ikkje spy-kvalm, og er langt i sesong 2 av The Crown![]()
Jeg har sovet siden jeg var ferdig på jobb, og gleder meg til jeg kan gå å legge meg. Er sykt trøtt og helt utslittsambo tror ikke på at et lite frø kan gi symptomer så tidlig
![]()
Jeg har sovet siden jeg var ferdig på jobb, og gleder meg til jeg kan gå å legge meg. Er sykt trøtt og helt utslittsambo tror ikke på at et lite frø kan gi symptomer så tidlig
![]()
Hva ser du på? Er du fornøyd med Viaplay? Jeg har kun Netflix, har vurdert og bytte til Viaplay. Jeg skjønner hva du mener. Ikke noe gøy å ha det sånn[emoji17]
Begynte nettopp på The Fosters. Er sykemeldt de neste 3 ukene, og med absolutt null energi blir det nok mest sofaligging så trenger et par serier tipper jeg [emoji15]
Jeg syns egentlig Viaplay er litt kjekkere [emoji4] Syns det er kjekkere utvalg i serier, mer populære ting og nyere serier og filmer [emoji5] Ikke så ofte jeg finner gode serier på Netflix lenger føler jeg. Du kan sikkert få en måned gratis prøvetid? [emoji5]
Hei hei![]()