Skravletråd!

Ikke lenge igjen til det heller. Gikk faktisk overraskende raskt. Men da hadde jeg satt med ned og bestemt datoene før jeg begynt rå plotte inn på nav sine sider.
99b1e292a0b9d41f9b60978006c38c89.jpg

Sikkert totalt uvesentlig[emoji6]
Men slik ble kabalen vår
Skal bruke helgen på å se på tall vi[emoji28] skal ha 80% dekning tenker vi og jeg får overført 4 uker ferie fra i år til neste år så får regne litt på ting[emoji4]

Skal bruke helgen på å se på tall vi[emoji28] skal ha 80% dekning tenker vi og jeg får overført 4 uker ferie fra i år til neste år så får regne litt på ting[emoji4]

Vi og gikk for 80% dekning.
Har lagt inn 3 uker ferie i juni. Og står da igjen med 2 uker. Så får arbeidsgiver bestemme om disse må tas ut i desember, eller om jegnkan få overføre disse til 2019.

Vi og gikk for 80% dekning.
Har lagt inn 3 uker ferie i juni. Og står da igjen med 2 uker. Så får arbeidsgiver bestemme om disse må tas ut i desember, eller om jegnkan få overføre disse til 2019.
Kjekt å ha datoer å sånn ferdig[emoji108][emoji108]

Åh, så deilig å få gjort. Jeg skal prøve å lage en søknad der alle avspaseringsferiene vi lærere har ikke blir telt som permisjon. Kan bli en knotete søknad. Har sendt oversikt over alle avspaseringer og ferie til lederen min sånn at hun kan signere :) heldigvis er skoleferiene i Oslo alltid på de samme ukenumrene ;)

Åh, så deilig å få gjort. Jeg skal prøve å lage en søknad der alle avspaseringsferiene vi lærere har ikke blir telt som permisjon. Kan bli en knotete søknad. Har sendt oversikt over alle avspaseringer og ferie til lederen min sånn at hun kan signere :) heldigvis er skoleferiene i Oslo alltid på de samme ukenumrene ;)
Håper det ordner seg!

Min ser sånn ut frem til medio august - 18.
Så skal mannen min ha pappaperm og fellesperiode frem til medio januar (minus høstferien og juleferien, som er avspasering for lærere).
Og så skal jeg ta ut det som er igjen, fullt eller gradert.

eb982ec1c413a7e9dc31ee5ddc7e2b24.jpg

endelig fått surret meg til å bestilt time for vekst estimering. Skal 16. november :)

Hei! Er det nokon her som går/har gått på progesteronstøtte i svangerskapet pga fare for prematur fødsel? [emoji4]

Heia Jeg lurer litt på når man kan be legen om sterkere syrenøytraliserende enn de vanlige? Har skikkelig plager enkelte dager/netter, ligger på Everest ifølge kjæresten og bruker tre ulike typer. Noen ganger hjelper ingen av de. Tenker at det blir jo bare verre så kanskje best å vente..? Noen tips?

Heia Jeg lurer litt på når man kan be legen om sterkere syrenøytraliserende enn de vanlige? Har skikkelig plager enkelte dager/netter, ligger på Everest ifølge kjæresten og bruker tre ulike typer. Noen ganger hjelper ingen av de. Tenker at det blir jo bare verre så kanskje best å vente..? Noen tips?
Ingen tips her, dessverre, men jeg syns det høres lurt ut å snakke med legen om det.

Jeg skal hjem til mamma i dag. Syns alltid det er litt vanskelig å omgås foreldrene mine, men vil samtidig ikke nekte dem å være involvert i livet til deres kommende barnebarn... :/

Ja, mamma er jo en fantastisk ressurs samtidig som det er slitsomt at hun kommer. Hun minner meg på alt jeg ikke får til, men så rydder og vasker hun veldig bra ;)

Besøket hjemme hos foreldrene mine gikk bra.

Fikk også noen superfine klær. Flott dress med diskré stjerner, og et antrekk med dinosaurer på. :D
f804ae312193e0038659641c2c8ba1e3.jpg

Hva er deres planer for helgen da? :)

Akkurat nå venter jeg på at mannen skal lage ferdig frokosten[emoji7][emoji108] Ellers er planene å få sortert litt utstyr osv idag og i morgen blir det kanskje å besøke et vennepar som har to små[emoji1] En rolig helg her med andre ord[emoji108] Enn der da?

Last edited:

Klarte å komme oss opp på hytten i går kveld (vel og merke med en del oppkast på den korte 3 min gåturen). Men har hatt den beste søvnen i natt på flere måneder og våknet opp med at migrenen var vekke! [emoji4]

Samboer har gått i gang med å fore ut vinduet på et soverom vi bygger (må jo ha to soverom her plutselig [emoji6]) og jeg håper jeg kan bli med på å legge gulv om et par timer. Ellers blir det bare kos foran peisen og litt omrokkering på ting siden neste gang vi er her kommer vi forhåpentligvis til å ha en liten med oss og! [emoji4]

Hva med dere? [emoji4]

Back
Topp