Skravletråd!

Helsekost foretning og apotek selger det. Men er viktig at det er ren lavendel olje.

da tar jeg en skål med vann, drypper i 10 dråper olje. Og lar det stå på soverommet.
Etter jeg begynte med dette trikset har ungene nesten aldri behov for hostedempende lenger. 30min etetr at jeg setter skålen inn på rommet til de, roer irritasjonen seg. Og de får en god natts søvn.

Nå skal jeg ikke si at det kommer til å gjøre underverk for deg siden du har høy crp i tillegg. Men det skader i hvert fall ikke å prøve:)

MASSE god bedring:) :)
Supert! Takk :happy: Det er verdt å prøve.

Jeg har sydd i dag! ... og ja... sort/hvitt for å ikke røpe fargen... ;)

Vis vedlegget 231551
Kjempefin [emoji4] har også sydd selv! Ble veldig fornøyd [emoji7]
6f1e82755a6351cf6de4cc07c7c5ab4d.png

Såå fine! Har dere funnet oppskrifter på nettet? Har også planer om å sy med et babynest :)

Har du planer for dagen da?
Hehe, nei, her er det lite planer. Håper på at formen blir litt bedre. Føler jeg begynner å få litt liggesår. Møkka lei av å være syk.

Mannen kommer hjem igjen idag, så det gleder jeg meg til!!:joyful::joyful:

Hehe, nei, her er det lite planer. Håper på at formen blir litt bedre. Føler jeg begynner å få litt liggesår. Møkka lei av å være syk.

Mannen kommer hjem igjen idag, så det gleder jeg meg til!!:joyful::joyful:
Huff, skjønner godt du er lei nå.
Håper formen stiger betraktelig utover dagen:)

Jobber mannen i nordsjøen?

:( kjedelig å ha så store problemer med bekkenet. Er du sengeliggende. Eller klarer du å "hompe" deg rundt? Sliter kraftig med bekkenet her også. Men enn så lenge klarer jeg meg i 50% jobb. Men dersom jeg blir noe verre, kommer jeg til å sykemelde meg 100% uten å nøle. Orker ikke være helt ødelagt resten av tiden.

Jeg kommer meg greit rundt. Nakken låste seg etter litt ubevisst krykkebruk denne uka. Osteopaten løste opp i det i dag. Så lenge jeg ligger over halvparten av dagen, går det greit. Går på vanntrening for gravide og går til naprapat eller osteopat hos Mammaklinikken i Oslo og får super hjelp. Synes det var vanskelig å sykemelde seg helt. Men nå slipper jeg å kjenne på følelsen av å være utilstrekkelig på jobb hver dag og utslitt og utilstrekkelig hjemme etterpå.

Jeg kommer meg greit rundt. Nakken låste seg etter litt ubevisst krykkebruk denne uka. Osteopaten løste opp i det i dag. Så lenge jeg ligger over halvparten av dagen, går det greit. Går på vanntrening for gravide og går til naprapat eller osteopat hos Mammaklinikken i Oslo og får super hjelp. Synes det var vanskelig å sykemelde seg helt. Men nå slipper jeg å kjenne på følelsen av å være utilstrekkelig på jobb hver dag og utslitt og utilstrekkelig hjemme etterpå.
Høres ut som det var det rette for deg å være fullt sykemeldt.
Er jo faktisk ikke så lenge igjen til terminene våres. Og da er det viktig å ikke slite ut kroppene.

God morgen damer[emoji3]
Endelig helg og ikke minst frihelg[emoji119]
Deres planer da? her skinner sola og jeg skal prøve meg på pulsstep før jeg og ei venninde skal innover til trondheim og shoppe litt[emoji56] Er så koseli med en jentetur og shopping[emoji3]

God helg til alle!

Idag blir det ut å kjøpe elektromatriell slik at samboeren kan ferdigstille oppussingen på barnerommet i morgen [emoji4]

Også blir det besøk til mine besteforeldre, som gleder seg masse til å få sitt første oldebarn og i morgen blir det middag hos min tante. [emoji4]

Wohoo!
Endelig bestemt meg for vogn [emoji2]
Valgte utseende foran praktisk størrelse - og er så fornøyd! [emoji177] Snapchat-896181678.jpg

Hadde egentlig bestemt meg for Bugaboo Buffalo etter å ha lest mye rundtomkring, men falt helt for denne [emoji1]

Last edited:
Back
Topp