Skravletråd!

Mandag og ny uke[emoji3] 24+0 idag på meg[emoji3] Synes tiden går fort jeg[emoji50]

Hvordan er formen deres om dagen da?[emoji3] Jeg er i 100% jobb og merker jeg begynner å bli sliten. Er i fin form ellers og skal ikke klage, men blir veldig fort sliten (som igjen fører til ar hormonene kommer fortere?[emoji85]

Gledelig mandag damer!

21+0 i dag [emoji4][emoji322]
Jeg ser nok akkurat lik ut i dag som jeg gjorde i går, men i går var jeg feit og i dag er jeg fin [emoji1]

Formen er også overraskende bra etter helgens oppussing, har mindre vondt enn jeg fryktet [emoji106] Så denne uken har jeg troen på!

Mandag og ny uke[emoji3] 24+0 idag på meg[emoji3] Synes tiden går fort jeg[emoji50]

Hvordan er formen deres om dagen da?[emoji3] Jeg er i 100% jobb og merker jeg begynner å bli sliten. Er i fin form ellers og skal ikke klage, men blir veldig fort sliten (som igjen fører til ar hormonene kommer fortere?[emoji85]
Formen min er fin, i dag [emoji1]
I går satt jeg i sofaen og grein fordi mannen hadde kjøpt take away med en kompis uten å tenke på meg [emoji23]

Håper hormonene dine er snille med deg i dag!

Har dere hatt det aktivt?:)

Her har det vert en veldig grei helg med litt oppussing og mye familie tid. Kjente vi hadde godt av det :)

Denne helgen har det vert helt kaos[emoji23] og det er bare meg selv jeg kan klandre. Ikveld skal jeg bare lade batteriene[emoji23][emoji23]

Formen min er fin, i dag [emoji1]
I går satt jeg i sofaen og grein fordi mannen hadde kjøpt take away med en kompis uten å tenke på meg [emoji23]

Håper hormonene dine er snille med deg i dag!

Haha uffda så dom mannen din var igår da som ikke tenkte på deg[emoji23][emoji23][emoji85] (godt å høre vi er flere i samma båt[emoji36][emoji85])

Joda dagen idag har vært ganske bra bortsett ifra at ALT jeg har i hendene bare detter ut[emoji849] Knuste faktisk nettopp kaffetrakteren her så alt er som det bruker[emoji23] Skal på seinvakt nå så blir spennende å se hvor mye jeg ødelegger der[emoji111]️

Gledelig mandag damer!

21+0 i dag [emoji4][emoji322]
Jeg ser nok akkurat lik ut i dag som jeg gjorde i går, men i går var jeg feit og i dag er jeg fin [emoji1]

Formen er også overraskende bra etter helgens oppussing, har mindre vondt enn jeg fryktet [emoji106] Så denne uken har jeg troen på!

Haha. Er ikke bare bare å være gravid. Gratulerer med ny uke[emoji16][emoji16][emoji16]

Gratulerer med ny uke. Og ja, jeg er enig. Tiden fyker[emoji16] formen min er også veldig bra. Kanskje litt for bra nesten. Tar på meg alt for mange prosjekter bare fordi energien tillater det[emoji23]

Og som du sier. Så plutselig er jeg blitt døds slite [emoji23]

Var på besøk hos svigerfar, med fin kjole, sminke og god selvfølelse..

Meg: "jeg er halvveis, men blir nok mye større enn dette :)"
Han: "åh ja? Du er jo kraftige fra før.. he he"

[emoji85]full fest for hormonene mine det der [emoji174]

Gratulerer med ny uke. Og ja, jeg er enig. Tiden fyker[emoji16] formen min er også veldig bra. Kanskje litt for bra nesten. Tar på meg alt for mange prosjekter bare fordi energien tillater det[emoji23]

Og som du sier. Så plutselig er jeg blitt døds slite [emoji23]

Sånn er det her også[emoji23] Tar på meg masse oppdrag og ligger som et slips på sofaen på kvelden[emoji85]
Vi får nyte energien så lenge det varer[emoji12]

Er så kjipt med sånne kommentarer da, litt unødvendig å si sånt[emoji85][emoji85] Håper du har en fin dag ellers[emoji169]

Var på kontroll idag og fikk sett junior i magen. Alt så veldig bra ut og han er en sterk aktiv krabat. Så fikk vi høre at han er 8% prosent større en gjennomsnittet, så fremover når vi skal på kontroll kommer de til å fortsette å måle:hilarious::happy:

Tok opp med de at jeg ikke har lagt på meg noe enda, og de sa at det var ingen fare. Så godt som junior vokser, formen er bra og jeg spiser slik jeg skal så er det ikke noe å bekymre seg for. Har også mye med hvor aktiv jeg er og at vekta nok kan komme plutselig etter hvert :happy: Det var en fin time og betryggende syns jeg:)

Last edited:
Så fin vogn :) her begynner det å bli veldig klart til baby. Nesten fire måneder igjen og vogn, seng, brystpumpe og stellematte ligger klart :) må rydde frem babytøyet etter storebror snart :)

Var på kontroll idag og fikk sett junior i magen. Alt så veldig bra ut og han er en sterk aktiv krabat. Så fikk vi høre at han er 8% prosent større en gjennomsnittet, så fremover når vi skal på kontroll kommer de til å fortsette å måle:hilarious::happy:

Tok opp med de at jeg ikke har lagt på meg noe enda, og de sa at det var ingen fare. Så godt som junior vokser, formen er bra og jeg spiser slik jeg skal så er det ikke noe å bekymre seg for. Har også mye med hvor aktiv jeg er og at vekta nok kan komme plutselig etter hvert :happy: Det var en fin time og betryggende syns jeg:)

Så herlig[emoji4] når blir neste ul/kontroll da?

Uff[emoji55] Det er virkelig ikke gøy med slike kommentarer [emoji85]
Hormoner er ikke snille i utgangspunktet og med slik foring [emoji53] Håper du føler seg fin igjen! [emoji5]️

Back
Topp