Innom før leggingen starter. Har vert en hektisk helg[emoji42][emoji42][emoji42]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere hatt det aktivt?Innom før leggingen starter. Har vert en hektisk helg[emoji42][emoji42][emoji42]
Formen min er fin, i dag [emoji1]Mandag og ny uke[emoji3] 24+0 idag på meg[emoji3] Synes tiden går fort jeg[emoji50]
Hvordan er formen deres om dagen da?[emoji3] Jeg er i 100% jobb og merker jeg begynner å bli sliten. Er i fin form ellers og skal ikke klage, men blir veldig fort sliten (som igjen fører til ar hormonene kommer fortere?[emoji85]
Har dere hatt det aktivt?
Her har det vert en veldig grei helg med litt oppussing og mye familie tid. Kjente vi hadde godt av det![]()
Formen min er fin, i dag [emoji1]
I går satt jeg i sofaen og grein fordi mannen hadde kjøpt take away med en kompis uten å tenke på meg [emoji23]
Håper hormonene dine er snille med deg i dag!
Gledelig mandag damer!
21+0 i dag [emoji4][emoji322]
Jeg ser nok akkurat lik ut i dag som jeg gjorde i går, men i går var jeg feit og i dag er jeg fin [emoji1]
Formen er også overraskende bra etter helgens oppussing, har mindre vondt enn jeg fryktet [emoji106] Så denne uken har jeg troen på!
Mandag og ny uke[emoji3] 24+0 idag på meg[emoji3] Synes tiden går fort jeg[emoji50]
Hvordan er formen deres om dagen da?[emoji3] Jeg er i 100% jobb og merker jeg begynner å bli sliten. Er i fin form ellers og skal ikke klage, men blir veldig fort sliten (som igjen fører til ar hormonene kommer fortere?[emoji85]
Gratulerer med ny uke. Og ja, jeg er enig. Tiden fyker[emoji16] formen min er også veldig bra. Kanskje litt for bra nesten. Tar på meg alt for mange prosjekter bare fordi energien tillater det[emoji23]
Og som du sier. Så plutselig er jeg blitt døds slite [emoji23]
Er så kjipt med sånne kommentarer da, litt unødvendig å si sånt[emoji85][emoji85] Håper du har en fin dag ellers[emoji169]Var på besøk hos svigerfar, med fin kjole, sminke og god selvfølelse..
Meg: "jeg er halvveis, men blir nok mye større enn dette"
Han: "åh ja? Du er jo kraftige fra før.. he he"
[emoji85]full fest for hormonene mine det der [emoji174]

Det var en fin time og betryggende syns jegVar på kontroll idag og fikk sett junior i magen. Alt så veldig bra ut og han er en sterk aktiv krabat. Så fikk vi høre at han er 8% prosent større en gjennomsnittet, så fremover når vi skal på kontroll kommer de til å fortsette å måle
Tok opp med de at jeg ikke har lagt på meg noe enda, og de sa at det var ingen fare. Så godt som junior vokser, formen er bra og jeg spiser slik jeg skal så er det ikke noe å bekymre seg for. Har også mye med hvor aktiv jeg er og at vekta nok kan komme plutselig etter hvertDet var en fin time og betryggende syns jeg
![]()
Så herlig[emoji4] når blir neste ul/kontroll da?
Sånn er det med tett oppfølging pga livmorhalsen, men jeg syns jo bare det er hyggeligt 
Uff[emoji55] Det er virkelig ikke gøy med slike kommentarer [emoji85]Var på besøk hos svigerfar, med fin kjole, sminke og god selvfølelse..
Meg: "jeg er halvveis, men blir nok mye større enn dette"
Han: "åh ja? Du er jo kraftige fra før.. he he"
[emoji85]full fest for hormonene mine det der [emoji174]
Neste ul er om 4 ukerSånn er det med tett oppfølging pga livmorhalsen, men jeg syns jo bare det er hyggeligt
![]()
God morgenGod morgen![]()