Skravletråd!

God morgen[emoji3]

Da har jeg sendt ungene ivei på skolen å jeg sitter her da med verdens dårligste smvittighet... Hvorfor skal disse morgenene være så utfordrende? Gutten på 11 er det ingen problem med, han står opp-ordner seg- spiser mat og drar uten noe problem... MEN jentungen derimot....:( bruker sååå lang tid, mye om å men, bruker lang tid uten å komme igang med noe, mye ekstra dilldall ect...
å dette fører til at jeg kjefter og jentungen blir lei seg ( har ADHD som gjør henne ekstra "hårsår")
Så da sitter jeg her da etter hun har dratt med dårlig smvittighet (igjen) for at dagen starter med krangling...

Puuhh det var dgens utblåsning[emoji20]

Meldt rundt 40 grader her i morgen og lørdag. Syklet nettopp for å hente ungene i 33 grader og jeg tror jeg skal stryke med. Dagens klaging fra meg. Blir ikke mye utendørs aktivitet på oss til helgen hvertfall.

Jeg har sydd i dag! ... og ja... sort/hvitt for å ikke røpe fargen... ;)

Vis vedlegget 231551

Kjempefin [emoji4] har også sydd selv! Ble veldig fornøyd [emoji7]
6f1e82755a6351cf6de4cc07c7c5ab4d.png

Så fine babynest. Jeg krysser fingrene for at noen i familien/vennegjengen er flinkere på symaskina enn meg

Idag har jeg starta dagen rooolig. Skulle egentlig på jobb til 08, men kvalmen er tilbake og den er verst når jeg er sliten og trøtt. Så derfor utsatte jeg til 12, ettersom jeg uansett har nok folk på jobb på morran idag. Noen fordeler er det jo med å være leder. Men vurderer å gå ned til 50% fremover om jeg fortsetter å være like sliten. Får ta en prat med legen neste time...

Her skinner sola, og jeg burde nok helst gått en rolig tur for å komme i gang med dagen. Men førstepri blir nok å få i seg litt mat. Vekta går feil vei...

Så fine babynest. Jeg krysser fingrene for at noen i familien/vennegjengen er flinkere på symaskina enn meg

Idag har jeg starta dagen rooolig. Skulle egentlig på jobb til 08, men kvalmen er tilbake og den er verst når jeg er sliten og trøtt. Så derfor utsatte jeg til 12, ettersom jeg uansett har nok folk på jobb på morran idag. Noen fordeler er det jo med å være leder. Men vurderer å gå ned til 50% fremover om jeg fortsetter å være like sliten. Får ta en prat med legen neste time...

Her skinner sola, og jeg burde nok helst gått en rolig tur for å komme i gang med dagen. Men førstepri blir nok å få i seg litt mat. Vekta går feil vei...

Ganske sliten selv, så kjenner meg igjen!
Mest fordi jeg ikke sovner noe godt :/
Vurdert å høre om en 20% sykemelding, men se det an litt til! Skal på glukosebelastning neste onsdag, og tenkte kanskje jeg kunne høre da! Men er jo 4 mnd igjen til termin, så redd jeg overdriver !

Så rart. Dere :p Vi/jeg er faktisk 2 nå :p
Men alt står bra til. Litt lavt blodtrykk. men ikke noe farlig. Bare nok til at jeg kan svimle litt nå jeg reiser meg raskt.
Og det skal jeg tåle:)
Ja, det er litt rart. Hehe:joyful:
Så bra. Litt lavt blodtrykk i svangerskapet er ganske normalt har jeg fått vite. Har også litt lavt blodtrykk. Bare være obs når en reiser seg og slikt. :happy:

Hvordan går det med deg om dagen da?
Rett vest...
Ligger enda hjemme med lungebetennelse. Nesten sengeliggende. Alt er bra med babyen, men kjenner at kynnerene er tilbake og må på sjekk idag. Pga infeksjon i kroppen så kan kynnere forsterkes fikk jeg beskjed om på sykehuset forrige gang.
Nå har jeg gått på medisiner mot lungebetennelse, men pga lungesykdommen og at lungebetennelse for meg er litt kronisk, så hjelper ikke den medisinen. Den er for svak, og kan ikke gå på den medisinen jeg pleier å gå på pga jeg er gravid. Så ligger no her og tester ut kjerringråd og håper på bedre dager :wtf::)

Oj, så kjedelig! Jeg er sykemeldt med bekkenløsning nå så jeg regner med å bli hjemme helt til termin... sukk

Rett vest...
Ligger enda hjemme med lungebetennelse. Nesten sengeliggende. Alt er bra med babyen, men kjenner at kynnerene er tilbake og må på sjekk idag. Pga infeksjon i kroppen så kan kynnere forsterkes fikk jeg beskjed om på sykehuset forrige gang.
Nå har jeg gått på medisiner mot lungebetennelse, men pga lungesykdommen og at lungebetennelse for meg er litt kronisk, så hjelper ikke den medisinen. Den er for svak, og kan ikke gå på den medisinen jeg pleier å gå på pga jeg er gravid. Så ligger no her og tester ut kjerringråd og håper på bedre dager :wtf::)
Å nei :( :( :(
Hvordan gikk det på sjekken i går?

Men du? Jeg sverger til lavendel olje. Ren lavendelolje. Kanskje du skulle testet ut det kjerringrådet? :)

Oj, så kjedelig! Jeg er sykemeldt med bekkenløsning nå så jeg regner med å bli hjemme helt til termin... sukk

:( kjedelig å ha så store problemer med bekkenet. Er du sengeliggende. Eller klarer du å "hompe" deg rundt? Sliter kraftig med bekkenet her også. Men enn så lenge klarer jeg meg i 50% jobb. Men dersom jeg blir noe verre, kommer jeg til å sykemelde meg 100% uten å nøle. Orker ikke være helt ødelagt resten av tiden.

Å nei :( :( :(
Hvordan gikk det på sjekken i går?

Men du? Jeg sverger til lavendel olje. Ren lavendelolje. Kanskje du skulle testet ut det kjerringrådet? :)
Gikk greit. Må ta røntgen i løpet av uka, og skal på sykehuset for å få medisin intrevinøst på sykehuset. Hadde sky høy crp. Har fått febernedsettende stikkpiller som skal hjelpe mot feberen, så hode er litt lettere idag.

Lavendelolje ja, kan gjerne teste det ut. Hvor får du kjøpt det? :happy:

Gikk greit. Må ta røntgen i løpet av uka, og skal på sykehuset for å få medisin intrevinøst på sykehuset. Hadde sky høy crp. Har fått febernedsettende stikkpiller som skal hjelpe mot feberen, så hode er litt lettere idag.

Lavendelolje ja, kan gjerne teste det ut. Hvor får du kjøpt det? :happy:

Helsekost foretning og apotek selger det. Men er viktig at det er ren lavendel olje.

da tar jeg en skål med vann, drypper i 10 dråper olje. Og lar det stå på soverommet.
Etter jeg begynte med dette trikset har ungene nesten aldri behov for hostedempende lenger. 30min etetr at jeg setter skålen inn på rommet til de, roer irritasjonen seg. Og de får en god natts søvn.

Nå skal jeg ikke si at det kommer til å gjøre underverk for deg siden du har høy crp i tillegg. Men det skader i hvert fall ikke å prøve:)

MASSE god bedring:) :)

Back
Topp