Skravletråd!

Dag nr 2 hjemme med svangerskapspenger, hva skal jeg finne på? :)
Bor i Bergen så jeg skal iallefall se om jeg finner en sydenferie, mannen har noen uker med ferie i gjenn. Det øser jo ned hver dag;)
Får gjøre litt i huset, gå tur med hunden og se TV.
Hva skal dere andre som er hjemme på dagtid finne på i dag?

Her venter jeg på tantebarnet som kommer litt før 9... så går dagen med til å leke med/underholde ham.. Litt begrenset når han bare er 1 år liksom.. :P

Kjenner jeg gleder meg til denne uken er over... Neste uke begynner jeg å passe ham 2dager/3dager annenhver uke... så da får jeg noen dager å slappe av på også... :P

Dag nr 2 hjemme med svangerskapspenger, hva skal jeg finne på? :)
Bor i Bergen så jeg skal iallefall se om jeg finner en sydenferie, mannen har noen uker med ferie i gjenn. Det øser jo ned hver dag;)
Får gjøre litt i huset, gå tur med hunden og se TV.
Hva skal dere andre som er hjemme på dagtid finne på i dag?
Det hørtes såååå digg ut. Bare dra bort ifra drittværet :D

DA ER VOGNEN I HUS :D

x11717_1.jpg.pagespeed.ic.2E5lANg6JE.jpg

Jeg har møblert om i stuen... nå skal det få stå på den nye måten i etpar år, tenker jeg. Mye mer praktisk med barn... :P

Har vert i bursdag idag. Nå er det å få ungene i seng. Deretter krype sammen på sofaen med en god film❤️

God morgen! I dag våknet vi til blå himmel her i Bergen! For en glede:Heartbigred i dag skal vi begynne å rydde ut av en bod i 2 ets. Mannen skal lage et ekstra bad. Det har vert planen med bad der siden huset ble bygget men har ikke orket før nå. Gleder meg til badekaret er på plass:wav
Ellers er det bursdag i dag også! Godt med kake:knegg:
Ha en strålende dag alle sammen!

God morgen... strålende sol og varmt i Fredrikstad.

Planen for dagen er å rydde i grovkjeller og på treningsrommet... sa jeg at jeg var i redebyggermodus? :D

God morgen! Overskyet og regn i min del av Trøndelag, men det er ikke uvanlig. I dag skal jeg rydde kjøkken, rydde soverommet og se over garderoben for å finne plagg jeg kan bruke på jobb siden jeg begynner på jobb igjen i morgen etter ferien. God søndag alle sammen:D

Back
Topp