Så ikke at du hadde skrevet før nå [emoji85] Vi var i parken på torsdag som var, og kaptein sabeltann show på fredag [emoji4] Kjempe gøy!
Vi og var veldig fornøyd. Reiser gjerne tilbake når lille er blitt noen år[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så ikke at du hadde skrevet før nå [emoji85] Vi var i parken på torsdag som var, og kaptein sabeltann show på fredag [emoji4] Kjempe gøy!
God morgen! 3 timer igjen til ultralyd, både gruer og gleder meg! [emoji4]
Bare noen minutter igjen nå. Lykke tilGod morgen! 3 timer igjen til ultralyd, både gruer og gleder meg! [emoji4]
Bare noen minutter igjen nå. Lykke til![]()
Takk takk! Det gikk strålende og magefølelsen var helt korrekt, vi venter en liten jente. Nå klør det i fingrene etter å handle søte små plagg. Og strikkebøkene fra svigermor og tanten til samboeren har blitt sett igjennom og plagg er lagt til "bestilling" [emoji23]
HerligTakk takk! Det gikk strålende og magefølelsen var helt korrekt, vi venter en liten jente. Nå klør det i fingrene etter å handle søte små plagg. Og strikkebøkene fra svigermor og tanten til samboeren har blitt sett igjennom og plagg er lagt til "bestilling" [emoji23]
Skjønner godt du vil starte shoppingen Gratulerer med jente i magen[emoji175][emoji175][emoji175]Takk takk! Det gikk strålende og magefølelsen var helt korrekt, vi venter en liten jente. Nå klør det i fingrene etter å handle søte små plagg. Og strikkebøkene fra svigermor og tanten til samboeren har blitt sett igjennom og plagg er lagt til "bestilling" [emoji23]
Gratulerer med jente i magen[emoji175][emoji175][emoji175]
HerligSkjønner godt du vil starte shoppingen
Finnes så mye søte jente klær
![]()
Jeg skal en tur til Polen om noen uker.Ja, nå har jeg sett igjennom flere nettbutikker og har lyst til å klikke alt hjem. Prøver å holde litt igjen siden vi forhåpentligvis skal på biltur til Danmark/Sverige neste uke og det blir en del shopping der [emoji4]
Så irriterende. Burde bruke støttestrømer ofte du da.Glemmer litt av denne skravletråden etter at den ble flyttet opp [emoji4] Sitter med bena høyt hevet etter Robbie Williams konsert igår. Fikk åreknuter i svangerskap nr 2 og nå er de på full fart tilbake [emoji53] Er noe som foregår nederst ved ankelen, helt blå og kjennes/ligner slik det startet sist. Håper jeg slipper unna for mange nye utbrudd.
Ja da fant jeg igjen skravle tråden her [emoji23] snakk om å følge med [emoji23][emoji23][emoji23]![]()
Så glad jeg ennå kommer oppi regntøyet! For her er det høljer det ned!!!
Ja da fant jeg igjen skravle tråden her [emoji23] snakk om å følge med [emoji23][emoji23][emoji23]![]()
Så glad jeg ennå kommer oppi regntøyet! For her er det høljer det ned!!!
Bestilt en gravid parkas jakke fra h&m på salg i dag skal bli godt å ha tiø høst/vinter [emoji16]Regnjakka mi går akkurat igjen. Driver å kikker etter en regnfrakk som kan funke med og uten mage, men ikke funnet enda. Blir siste ungen så ikke lyst til å kjøpe ren mammajakke.
Så irriterende. Burde bruke støttestrømer ofte du da.
I går bestilte vi 4 dagers tur til Sopot i Polen. Kjærestetur. Fy flate som jeg gleder meg![]()