Skravletråd!

Jippiiii ENDERLIG sol i trøndelag [emoji274][emoji1319][emoji41] Så da pakker vi snippveska å stikker på hytta[emoji39] Fortsatt ha ei fin helg alle sammen[emoji178]

Jippiiii ENDERLIG sol i trøndelag [emoji274][emoji1319][emoji41] Så da pakker vi snippveska å stikker på hytta[emoji39] Fortsatt ha ei fin helg alle sammen[emoji178]
God helg og kos dere[emoji4]

Hvordan går det å være så sulten? har spist sikkert 10 gang så mye som sambo idag. å nå går det en boks prim!

Hvordan går det å være så sulten? har spist sikkert 10 gang så mye som sambo idag. å nå går det en boks prim!

Har det akkurat likt. Kan ikke huske å ha vært såååå sulten med de to eldste. Tenker på mat hele tiden føles det ut som.

Dere, er det mulig å ha fått synlig mage i uke 13 +1? Det kan ikke bare være luft da kulen er der om morgen og [emoji85] tenkte å skjule dette til OUL (uke 19) men ser ikke ut til at dette går haha

Spis litt for meg også... jeg har mistet matlysten helt og sliter med kvalme igjen... :(
Har sikkert gjort det allerede [emoji28]
Uff, satser på kvalmen går bort snart!

Har det akkurat likt. Kan ikke huske å ha vært såååå sulten med de to eldste. Tenker på mat hele tiden føles det ut som.
Ja! Akuratt sånn har jeg d! Lagde hjemmelaget lapskaus idag, å har sikkert spist 5 store porsjoner [emoji28]

Dere, er det mulig å ha fått synlig mage i uke 13 +1? Det kan ikke bare være luft da kulen er der om morgen og [emoji85] tenkte å skjule dette til OUL (uke 19) men ser ikke ut til at dette går haha

Min vises om morgen å, og er 12+6 :-)

Samme her:) hadde felleslunsj på jobb i går;) spiser som en mann..

Sitter i bilen nå. Snart i Mandal.
Har billetter til parken tirsdag-torsdag:) skal dere også?

Så ikke at du hadde skrevet før nå [emoji85] Vi var i parken på torsdag som var, og kaptein sabeltann show på fredag [emoji4] Kjempe gøy!

Back
Topp