Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Henviser jordmor til oul?![]()
Jordmor har søkt fødeplass for meg. Så jeg venter bare på brev som forteller hvor jeg har fått plass og time til oul [emoji4]
Tror ikke det er vanlig med så mange tul. Jeg har hatt to. Den første pga. babyen ble til ved hjelp av ivf så da er det stander, tul nr.2 fordi jeg mistet en tvilling og de ville sjekke at det ikke skapte problemer for tvillingen som er igjen. Begge disse var i det offentlige, så har ikke betalt noe.
Er nok en del som tar flere ul'er når de har opplevd MA eller er bekymret for om det er noe galt.
Må bare juble litt for at i dag er første dagen siden uke 6 (er 14+0 idag) som jeg ikke har vært kvalm!
Jeg har kunne spist så og si normalt og tom feiret samboeren sin bursdag med kino og middag på restaurant! (Kan telle på en hånd ganger jeg har orket å gå ut av huset med unntak av legetimer)
Hurra! Håper det varer! [emoji4]
Herlig[emoji173][emoji173][emoji7]I dag har jeg vært gravid i 100 dager![emoji2][emoji2]
![]()
Er så glad for at flyturen jeg har gruet meg til så lenge er overstått. Ungene var eksemplariske, sov mer enn halve turen. Jeg ble ikke kvalm eller uvel, klarte ikke sove men besteforeldrene stod klare til å være barnevakter på flyplassen så jeg kan vel bare slappe av fremover. Slet med luftsmerter under flyvningen, men alt i alt gikk det greit [emoji4]
Så bra alt gikk fint[emoji4] Jeg var på ferie når jeg var 5-6 uker, jeg fikk også veldig med luftsmerter på flyvningen.
Er så glad for at flyturen jeg har gruet meg til så lenge er overstått. Ungene var eksemplariske, sov mer enn halve turen. Jeg ble ikke kvalm eller uvel, klarte ikke sove men besteforeldrene stod klare til å være barnevakter på flyplassen så jeg kan vel bare slappe av fremover. Slet med luftsmerter under flyvningen, men alt i alt gikk det greit [emoji4]
Så bra[emoji3][emoji106] Og velkommen til Norge[emoji1319][emoji254]
Jeg kjeeeeedeeeeeer meg....![]()
Skriver under på denne! Må være mest mulig i ro for å unngå å kaste opp. Er heldigvis blitt litt bedre denne uken, men fremdeles utrolig kjedelig å ligge hjemme uten noe å gjøre!![]()
Hei allesammen. Har hatt en liten ferie pause. Var på hytten og hadde rett og slett ikke tid[emoji6] nå er vi hjemme noen dager før turen går til Kristiansand.