Skravletråd!

Jordmor har søkt fødeplass for meg. Så jeg venter bare på brev som forteller hvor jeg har fått plass og time til oul [emoji4]

Bra :) er så lenge til første legetime nå midt i ferien, så skal først til jordmor på tirsdag :)

Tror ikke det er vanlig med så mange tul. Jeg har hatt to. Den første pga. babyen ble til ved hjelp av ivf så da er det stander, tul nr.2 fordi jeg mistet en tvilling og de ville sjekke at det ikke skapte problemer for tvillingen som er igjen. Begge disse var i det offentlige, så har ikke betalt noe.
Er nok en del som tar flere ul'er når de har opplevd MA eller er bekymret for om det er noe galt.

Jeg har vært på to (hvis den første telles), en i uke tja 3+6 fordi jeg skulle til utredning men var gravid allerede (hurra!) og en i uke 7 fordi gyn ville bekrefte at alt var bra! Jeg skal tilbake i uke 14 for å sjekke at alt står bra til, tror det var for å være grei fra gyn! Jeg har mistet tre ganger så det er grunnen min! Var på en sist etter dårlig magefølelse (som var rett) aldri følt behov utover det egentlig! Men når det er gratis sier jeg jo jatakk [emoji85][emoji23][emoji173]️

Må bare juble litt for at i dag er første dagen siden uke 6 (er 14+0 idag) som jeg ikke har vært kvalm!

Jeg har kunne spist så og si normalt og tom feiret samboeren sin bursdag med kino og middag på restaurant! (Kan telle på en hånd ganger jeg har orket å gå ut av huset med unntak av legetimer)

Hurra! Håper det varer! [emoji4]

Må bare juble litt for at i dag er første dagen siden uke 6 (er 14+0 idag) som jeg ikke har vært kvalm!

Jeg har kunne spist så og si normalt og tom feiret samboeren sin bursdag med kino og middag på restaurant! (Kan telle på en hånd ganger jeg har orket å gå ut av huset med unntak av legetimer)

Hurra! Håper det varer! [emoji4]

Hurra:) det er gode nyheter det. Håper du er kvitt den grusomme kvalmen og at den holder seg borte:)

Skal pakke for 6 ukers ferie. Og tanken på å pakke klær jeg kan vokse i er ganske rar. Håper turbuksa passer hele ferien igjennom, men jeg har mine tvil...Ser ut til at magen popper når som helst. Alle andre vanlige bukser er pakket bort.
Har heldigvis et gammelt lager av gravidklær i Norge som jeg skal gå igjennom, husker ikke helt hva jeg har.

I dag har jeg vært gravid i 100 dager![emoji2][emoji2]
d559da726175c10311007367797d690e.png

I dag har jeg første legetime. Er 11+4, spent på om jeg får tatt blodprøvene eller om jeg må tilbake for det. Jeg må uansett tilbake for glukose-test, må avtale tidspunkt for det i dag.
Har allerede vært 2 ganger hos jordmor og blir nok bare til å gå hos henne etter legetimen[emoji4]

Finfin dag til dere alle[emoji4]

Er så glad for at flyturen jeg har gruet meg til så lenge er overstått. Ungene var eksemplariske, sov mer enn halve turen. Jeg ble ikke kvalm eller uvel, klarte ikke sove men besteforeldrene stod klare til å være barnevakter på flyplassen så jeg kan vel bare slappe av fremover. Slet med luftsmerter under flyvningen, men alt i alt gikk det greit [emoji4]

Er så glad for at flyturen jeg har gruet meg til så lenge er overstått. Ungene var eksemplariske, sov mer enn halve turen. Jeg ble ikke kvalm eller uvel, klarte ikke sove men besteforeldrene stod klare til å være barnevakter på flyplassen så jeg kan vel bare slappe av fremover. Slet med luftsmerter under flyvningen, men alt i alt gikk det greit [emoji4]

Så bra alt gikk fint[emoji4] Jeg var på ferie når jeg var 5-6 uker, jeg fikk også veldig med luftsmerter på flyvningen.

Så bra alt gikk fint[emoji4] Jeg var på ferie når jeg var 5-6 uker, jeg fikk også veldig med luftsmerter på flyvningen.

Jeg klarte meg bra på en to timers flytur for et par uker siden, men denne var på over 9 så jeg var veldig spent. Både jeg og eldstejenta pleier å bli uvel ved landing, hun spyr nesten hver gang, men denne gangen slapp vi unna [emoji4] Ble litt press på magen å ha to sovende hoder på fanget, men det var bedre enn at de ikke klarte å sove!

Så bra[emoji3][emoji106] Og velkommen til Norge[emoji1319][emoji254]

Så bra[emoji3][emoji106] Og velkommen til Norge[emoji1319][emoji254]

Takk for det! Må bare bli kvitt jet lag'en nå. Klarte ikke sovne etter en do tur i halv ett tiden i natt, så det blir nok en lur på dagen. Ungene sov hele natta så der er det full fres.

Jeg kjeeeeedeeeeeer meg.... :p

Skriver under på denne! Må være mest mulig i ro for å unngå å kaste opp. Er heldigvis blitt litt bedre denne uken, men fremdeles utrolig kjedelig å ligge hjemme uten noe å gjøre! :P

Skriver under på denne! Må være mest mulig i ro for å unngå å kaste opp. Er heldigvis blitt litt bedre denne uken, men fremdeles utrolig kjedelig å ligge hjemme uten noe å gjøre! :p

Dagen i dag har vært helt forferdelig... en brå bevegelse og jeg må stå heeeeelt stille for ikke å kaste opp.... gleder meg sånn til kvalmen er et avsluttet kapittel.... :P

Hei allesammen. Har hatt en liten ferie pause. Var på hytten og hadde rett og slett ikke tid[emoji6] nå er vi hjemme noen dager før turen går til Kristiansand.

Back
Topp