Skravletråd!

Kommentar fra sambo "Når du ikke skal noe, så sover du" [emoji28][emoji42]
Jeg er så sinnsykt trøtt, selvom jeg sover og sover så blir jeg ikke uthvilt [emoji42]
Flere som har det sånn?

Jeg er så sinnsykt trøtt, selvom jeg sover og sover så blir jeg ikke uthvilt [emoji42]
Flere som har det sånn?

Sovet 12 timer i natt, og nå sliter jeg med å holde meg våken :p haha :)
Typen vil ut å gå tur, men frister ekstremt lite :/

Flere som har det sånn?
Samme her! Flata helt ut to timer her i stad etter jobb:rolleyes: men aldri noe problem å sovne på kvelden fordet!

Haha, godt vi er flere[emoji28]
Jeg sover mellom 8-10 timer om natta. I tillegg sover jeg 1-2 ganger på ettermiddagen/tidlig kveld etter jobb.
Jeg håper det blir litt bedre, hadde jo vært hyggelig å vært litt sosial også[emoji87][emoji28]

Samme her :) Hehe .. satser på endring snart :) snart 12 uker og da skal det visst bli bedre :p

Misunnelig på dere som får sove... jeg er supertrøtt, men finner ikke roen :(

Jordmor sa til meg at om man går lang tid uten å få sove så bør man få noe som hjelper.
Kanskje du burde ta kontakt med lege om det er skikkelig ille?

Sover fra 22-06 hver natt. De dagene jeg ikke er på jobb (50% sykemeldt), sover jeg i tillegg når jeg er hjemme igjen etter å ha levert storesøster i bhg fra kl 8-13/14 [emoji33] skjønner ikke at det er mulig å sove så mye!!!

Og jeg våkner hver natt i 4-tida fordi jeg må på do, så bruker jeg 1-2 timer på å sovne igjen.. :arghh: og nå er jeg så sulten at jeg bare tenker jeg vil ha alt som er i kjøkkenskapet, pluss kanskje bananmilkshake og bacon ;)

Hei alle! [emoji16] Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å bli kjent med alle [emoji28][emoji85] Er det kommet hemmelig gruppe?

Back
Topp