Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare avslapping tenker jeg [emoji4] TV og sofa i kveld og så venninnetid og turer med hunden resten av helgen [emoji4]Go kveld damer[emoji3] Hva er deres planer i helga da?[emoji3] Her blir det kun avslapping. Barna er til barnefar så jeg og min kjære fantastiske samboer skal bare nyte freden og roen[emoji3] Orker ikke å lage mat heller ikveld så mannen er ute og bestiller kinamat[emoji7] Endelig begynner matlysta å komme på plass igjen[emoji3]
Her blir det en rolig helg[emoji176] Skal på lunsjdate med mannen i morgen da og strikkekveld hos ei venninne på søndag[emoji7] Så i helga blir det bare avslapping og kos [emoji10]Go kveld damer[emoji3] Hva er deres planer i helga da?[emoji3] Her blir det kun avslapping. Barna er til barnefar så jeg og min kjære fantastiske samboer skal bare nyte freden og roen[emoji3] Orker ikke å lage mat heller ikveld så mannen er ute og bestiller kinamat[emoji7] Endelig begynner matlysta å komme på plass igjen[emoji3]
Lunsjdate med mannen hørtes kos ut altså! [emoji7]Her blir det en rolig helg[emoji176] Skal på lunsjdate med mannen i morgen da og strikkekveld hos ei venninne på søndag[emoji7] Så i helga blir det bare avslapping og kos [emoji10]
Jaaa d blir kos[emoji176][emoji176][emoji176] Han pendler i ukedagene, drar somregel rundt 6 tia om morgenen og er ofte ikke hjemme før 6 eller oftest 7 om kvelden så da er det godt å finne på litt i helgene [emoji7][emoji7]Lunsjdate med mannen hørtes kos ut altså! [emoji7]
Har en sjef som er helt grusom.
Alle går på tå rundt han. Nesten som jeg lurer på om han er psykisk syk. Sier masse stygt og er generelt sett ikke ok mot oss ansatte.
MEN: nå passet jeg meg for å fortelle det på en fredag. En fredag jeg visste det ikke var noe uventet som var dukket opp i forkant.
Så han sa faktisk gratulerer.
Og det holder for meg![]()
![]()
God helg!det hørtes herlig ut
![]()
Her er det lite planer siden mannen jobber hele helga. Blir film på sofaen i kveld så håper jeg det blir finvær så jeg får vært litt ute i hvertfall![]()
Bare avslapping tenker jeg [emoji4] TV og sofa i kveld og så venninnetid og turer med hunden resten av helgen [emoji4]
Her blir det en rolig helg[emoji176] Skal på lunsjdate med mannen i morgen da og strikkekveld hos ei venninne på søndag[emoji7] Så i helga blir det bare avslapping og kos [emoji10]
Da er vi på tur til svigermor for å fortelle at hun skal bli bestemor[emoji33][emoji3] Kjenner jeg gru/gleder meg mn tror hun kommer til å bli kjempegla da[emoji51]
Veit at eg skal "drikkast ut" i dag og.har vore klar i mange timar allereie, ingen som er kome hit enno... er så ventesjuk! [emoji23]
Ganske sikker på at jeg kjenner livmoren..har kjent etter i flere uker) men i dag tidlig, akkurat på 12+0 kjente jeg den
Kjenner den kun når jeg ligger. Åh, babymage kom til meg!
![]()
Etter å ha sove 17,5 tima natt til idag, satser jeg på at jeg ikke sover like lenge i morgen [emoji849]
Måtte vente til tolv, då kom dei med lunsj og antrekk [emoji23] var veldig hyggelig og gravidvennlig, men òg veldig meg [emoji16][emoji7]Måtte du vente lenge? Hadde du en hyggelig feiring?