Skravletråd!

Go kveld damer[emoji3] Hva er deres planer i helga da?[emoji3] Her blir det kun avslapping. Barna er til barnefar så jeg og min kjære fantastiske samboer skal bare nyte freden og roen[emoji3] Orker ikke å lage mat heller ikveld så mannen er ute og bestiller kinamat[emoji7] Endelig begynner matlysta å komme på plass igjen[emoji3]
Bare avslapping tenker jeg [emoji4] TV og sofa i kveld og så venninnetid og turer med hunden resten av helgen [emoji4]

Go kveld damer[emoji3] Hva er deres planer i helga da?[emoji3] Her blir det kun avslapping. Barna er til barnefar så jeg og min kjære fantastiske samboer skal bare nyte freden og roen[emoji3] Orker ikke å lage mat heller ikveld så mannen er ute og bestiller kinamat[emoji7] Endelig begynner matlysta å komme på plass igjen[emoji3]
Her blir det en rolig helg[emoji176] Skal på lunsjdate med mannen i morgen da og strikkekveld hos ei venninne på søndag[emoji7] Så i helga blir det bare avslapping og kos [emoji10]

Lunsjdate med mannen hørtes kos ut altså! [emoji7]
Jaaa d blir kos[emoji176][emoji176][emoji176] Han pendler i ukedagene, drar somregel rundt 6 tia om morgenen og er ofte ikke hjemme før 6 eller oftest 7 om kvelden så da er det godt å finne på litt i helgene [emoji7][emoji7]

Har en sjef som er helt grusom.
Alle går på tå rundt han. Nesten som jeg lurer på om han er psykisk syk. Sier masse stygt og er generelt sett ikke ok mot oss ansatte.

MEN: nå passet jeg meg for å fortelle det på en fredag. En fredag jeg visste det ikke var noe uventet som var dukket opp i forkant.
Så han sa faktisk gratulerer.

Og det holder for meg:P :P

Så kjipt å ha en slik sjef. Men lurt valg av deg og bra han sa gratulerer i hvertfall [emoji4]

God helg! :-) det hørtes herlig ut :-)
Her er det lite planer siden mannen jobber hele helga. Blir film på sofaen i kveld så håper jeg det blir finvær så jeg får vært litt ute i hvertfall :-)

Ja det er egentlig godt og ikke ha noen planer også[emoji3] Sove når man vil, ligge på sofaen og nyte latmanslivet og se tv/film ect[emoji23] kos deg masse og håper sola titter frem[emoji41]

Bare avslapping tenker jeg [emoji4] TV og sofa i kveld og så venninnetid og turer med hunden resten av helgen [emoji4]

Ååhh det hørtes kos ut[emoji130][emoji106] Kos dere masse[emoji3]

Her blir det en rolig helg[emoji176] Skal på lunsjdate med mannen i morgen da og strikkekveld hos ei venninne på søndag[emoji7] Så i helga blir det bare avslapping og kos [emoji10]

Ååhhh lunch med mannen hørtes ikke dumt ut[emoji178][emoji7] Kanskje jeg også skal dra med min på en god lunch siden barna er til barnefar[emoji847][emoji13] kos dere masse og nyt hverandre[emoji178][emoji8]

Strålende sol og varmt... kanskje man burde være så gal at man tok en tur på stranden? :D

Da er vi på tur til svigermor for å fortelle at hun skal bli bestemor[emoji33][emoji3] Kjenner jeg gru/gleder meg mn tror hun kommer til å bli kjempegla da[emoji51]

Da er vi på tur til svigermor for å fortelle at hun skal bli bestemor[emoji33][emoji3] Kjenner jeg gru/gleder meg mn tror hun kommer til å bli kjempegla da[emoji51]

Det gikk vel bare bra? [emoji4]

Ganske sikker på at jeg kjenner livmoren..har kjent etter i flere uker :P) men i dag tidlig, akkurat på 12+0 kjente jeg den:happy: Kjenner den kun når jeg ligger. Åh, babymage kom til meg!:smiley-bounce012

Jeg kjenner helt klart livmoren når jeg ligger. Rett over symfysen. 9+3 i dag. Sist var jeg 13-14 uker når jeg kjente den. Er vel fordi jeg nå vet hva jeg kjenner etter

Her har vi vært på stranden i dag....og middag ble på en Mongolsk resturant. Nå er jeg klar for en ny uke og time på sykehuset på tirsdagen .. :D

Back
Topp