Skravletråd!

Tenkte faktisk på det i går. Da skal jeg IKKE gå med bunad i hvert fall :P :P
*krangla litt med bunaden min i går* :P :P

Haha[emoji4] Blir ikke bunad på meg heller[emoji28] Jeg er skikkelig oppblåst på ettermiddagene/kveldene nå.

Vi skal ikke fly før i kveld, skal i allefall ikke ha på meg trange bukser!

Last edited:
God morgen [emoji4] Dagen igår bestod av jobb og rolig ettermiddag på sofaen [emoji23] Her kommer kvalmen snikende mer og mer for hver dag, så jeg var i seng til 21[emoji4] Idag er det jobb igjen så satser på en rolig vakt[emoji4]

Krysser fingrene for en rolig vakt! [emoji4] Ikke så enkelt med full fart når man er kvalm

Krysser fingrene for en rolig vakt! [emoji4] Ikke så enkelt med full fart når man er kvalm
Nei [emoji23][emoji23] å jobbe med barn er veldig koselig, men hjelpes det er slitsomt når kvalmen slår inn[emoji28]

God morgen allesammen.
Noen flere med hang-over idag. kanskje ikke den typen som mange har den 18 mai. Men type den, jeg er gravid og aktiviteten i går var for mye for meg :p *sliten idag*
Ja, kastet opp hele morgenen, men tror kanskhe jeg har fått omgangssyken så turte ikke dra på jobb idag

Nei [emoji23][emoji23] å jobbe med barn er veldig koselig, men hjelpes det er slitsomt når kvalmen slår inn[emoji28]

Aiai [emoji28] Det forstår jeg! Jeg jobber med regnskap og har eget kontor, så jeg kan lukke døra når det blir for ille[emoji28]

Er så sinnsykt trøtt [emoji23][emoji23] Ligger på sofaen og bare venter på at klokka skal bli 20.30 ish så jeg kan legge meg [emoji85][emoji85]

Føler meg stolt nå da som fikk dratt med mannen på en kveldstur i skauen! Er jo så deilig når man først kommer seg ut!:woot:
Flinka [emoji122][emoji122][emoji122] Er godt når man først har kommet igang [emoji1]

Føler meg stolt nå da som fikk dratt med mannen på en kveldstur i skauen! Er jo så deilig når man først kommer seg ut!:woot:

Så bra :)
Jeg må seriøst komme meg ut jeg også!
Bare lyst til å sove når jeg kommer hjem fra jobb :p

Ja det var helt fantastisk å komme seg litt ut!Føler bare det går i jobb og sofa for tiden:p Og så fant vi en ny runde vi ikke hadde gått før og:)
Så herlig [emoji7] Jeg bor ca 15-20 min unna jobb så jeg går til og fra jobb sånn at jeg får gått litt hver dag [emoji4]

Så herlig [emoji7] Jeg bor ca 15-20 min unna jobb så jeg går til og fra jobb sånn at jeg får gått litt hver dag [emoji4]
Jeg gjør og det så var veldig flink til å både sykle og gå til jobb men nå har det blitt litt latmannsliv i det siste med bil:angelic: neste uke må jeg få snudd om!

Back
Topp