Skravletråd!

Ps er to navnetråder...

Vi hadde egentlig bestemt oss på forhånd [emoji4] så var ikke så vanskelig..

Jeg tror det er gutt, men avogtil forestiller jeg meg at det er jente. Så ikke sikker. Sistnevnte kan være fordi mannen vil helst ha jente (gjerne en bortskjemt om han får viljen sin). Vi blir uansett glad [emoji4]

Hva med deg? Hva tror du?

Pps. Er i tunellhelvete så dekningen kan forsvinne...
Jeg fant ut at det var to, så jeg så selvfølgelig gjennom feil før du bumpet opp den riktige. Haha :P Herlige navn da ;)

Jeg er også litt vinglete på hva jeg tror det er. Føler hovedsakelig at det er gutt. Men så tenker jeg at kanskje det er fordi jeg ønsker gutt... Så blir spennende! :D Vi blir også glad uansett. :) Har du fått time til OUL? :)

Jeg fant ut at det var to, så jeg så selvfølgelig gjennom feil før du bumpet opp den riktige. Haha [emoji14] Herlige navn da ;)

Jeg er også litt vinglete på hva jeg tror det er. Føler hovedsakelig at det er gutt. Men så tenker jeg at kanskje det er fordi jeg ønsker gutt... Så blir spennende! :D Vi blir også glad uansett. :) Har du fått time til OUL? :)

Ja 6.juli. så ikke lenge til. Gleder meg!

Du fått time til oul?

Ja 6.juli. så ikke lenge til. Gleder meg!

Du fått time til oul?
Jeg venter på brev i posten i disse dager. Jeg er så spent på når det blir. Er så redd at jeg må vente lenge i og med at fastlegen ikke sendte henvisning før jeg var der 12+4.. Og så er jeg ikke hjemme, så mannen må hver dag oppdatere meg på hva som kom i posten. Haha :D

6. Juli! Det er jo mindre enn en måned til! :D Så spennende! :D

Jeg venter på brev i posten i disse dager. Jeg er så spent på når det blir. Er så redd at jeg må vente lenge i og med at fastlegen ikke sendte henvisning før jeg var der 12+4.. Og så er jeg ikke hjemme, så mannen må hver dag oppdatere meg på hva som kom i posten. Haha :D

Min fastlege sendte rundt uke 12. Så du får nok time rundt uke 18 [emoji4] krysse fingrene for at ventetiden blir kort!

Takk for at du skravla med meg igår [emoji4] Når jeg kom på vestlandet ble det for mange tunneller til at jeg fikk oppdatere og når jeg endelig kom hjem var det rett i seng hvor jeg sovnet bomentant [emoji6]

Min fastlege sendte rundt uke 12. Så du får nok time rundt uke 18 [emoji4] krysse fingrene for at ventetiden blir kort!

Takk for at du skravla med meg igår [emoji4] Når jeg kom på vestlandet ble det for mange tunneller til at jeg fikk oppdatere og når jeg endelig kom hjem var det rett i seng hvor jeg sovnet bomentant [emoji6]
Håper det! Bare jeg får en dato å forholde meg til så skal jeg bli fornøyd :P

Bare hyggelig å skravle litt! :)

Legen min sendte henvisning 12+5 og det tok akkurat en uke :)

Legen min sendte henvisning 12+5 og det tok akkurat en uke :)
Det var ei uke i går, så kommer sikkert snart. Var bare det at jeg var inne på helsenorge i går og der stod det at jeg ikke hadde noen henvisninger...... Så jeg blir litt stressa/utålmodig :P Jeg skal til jm neste uke så jeg får spørre henne om det ikke har kommet til da :)

Det var ei uke i går, så kommer sikkert snart. Var bare det at jeg var inne på helsenorge i går og der stod det at jeg ikke hadde noen henvisninger...... Så jeg blir litt stressa/utålmodig :p Jeg skal til jm neste uke så jeg får spørre henne om det ikke har kommet til da :)

Men du tilhører vel helse Øst, gjør du ikke? Hos meg står det: Her ser du status på henvisningene dine til sykehus/spesialist. Foreløpig er kun henvisninger til sykehus i Helse Vest og Helse Nord tilgjengelig.

Det stod ikke hos meg heller :) Du kan jo eventuelt ringe sykehuset og høre.

Jeg er sånn ca verdens kuleste tante akkurat nå. Kjøpte spinnere til niesene... [emoji23][emoji23][emoji23]
Da er du høyt i hierarkiet ja, vil jeg tro [emoji23]

http://no.newsner.com/ny-forskning-...-desto-mer-utvikles-hjernen/handle-om/familie

Koselige nyheter!

Ellers er jeg på avdelingsmøte med kolleger fra hele verden, så jeg måtte dele med noen av dem at jeg er gravid siden jeg ikke kommer til å reise fremover. Og brått vet alle det! Jungeltelegrafen, ass! [emoji1] Men koselig at folk endelig vet det, da.
Noe å slenge i tryne på de gæmlisene som mener at babyen ikke skal løftes, men skrike seg til søvn... [emoji6]

Koselug når jungeltelegrafen slår til!

Men du tilhører vel helse Øst, gjør du ikke? Hos meg står det: Her ser du status på henvisningene dine til sykehus/spesialist. Foreløpig er kun henvisninger til sykehus i Helse Vest og Helse Nord tilgjengelig.

Det stod ikke hos meg heller :) Du kan jo eventuelt ringe sykehuset og høre.
Å jaaa! Jeg må gi det noen dager til først tenker jeg. Bare bra å lære seg å være liiiitt tålmodig. Hahah :P

Jeg venter å spent på brev om oul. Ble sendt inn for ei uke siden. Var da 14 uker. Så må jo få time innen en mnd i allefall

054c38af6fed7b67633cd319f1a28a64.jpg

Litt humor på morrakvisten [emoji4]

Da er det jammen straks helg igjen! :D Kanskje flere går ut i ferie i dag? Hvilke planer har damene for helga? :)

Her blir det bursdag, hyttetur, tusenfryd og kakebaking. Fullt opp hele helga

Vi feirer et års bryllupsdag denne helgen, og mannen skal springe halvmaraton. Vi skulle egentlig springe den sammen, men slik ble det ikke ‍♀️

Back
Topp