Skravletråd!

I kveld skal jeg kose meg med sjokolade og lakris mens jeg strikker jakke til babyen :)

4a1be4bdee79001d2ebf370c185a22c1.jpg

Flere som nesten ikke klarer å vente lenger på å få vite hvem som bor i magen? Jeg kjenner jeg er så nysgjerrig og så spent på om vi kan bruke alle klærene fra storesøster eller ikke :) (vi har heldigvis en del nøytralt og ikke bare kjoler og klær med blonder :))

Flere som nesten ikke klarer å vente lenger på å få vite hvem som bor i magen? Jeg kjenner jeg er så nysgjerrig og så spent på om vi kan bruke alle klærene fra storesøster eller ikke :) (vi har heldigvis en del nøytralt og ikke bare kjoler og klær med blonder :))

Jaa, skikkelig spent her[emoji28] og veldig spent på om vi kan bruke klærene fra storebror eller ikke her å :p

Veldig spent! Kan ikke huske at jeg var så spent med storebror, mem samtidig var jeg VELDIG sikker på at han var gutt da:p nå er ikke magefølelsen like sikker. Gleder meg til å få svaret i juli en gang :D

Veldig spent! Kan ikke huske at jeg var så spent med storebror, mem samtidig var jeg VELDIG sikker på at han var gutt da:p nå er ikke magefølelsen like sikker. Gleder meg til å få svaret i juli en gang :D
Jeg hadde gutte følelse med frøkna på straks 2 så når jordmor på oul sa det var jente ble jeg sjokka :). Jeg gikk rundt å sa jeg har en liten *guttenavnet vårt * til samboeren før dette [emoji23].

Jeg hadde gutte følelse med frøkna på straks 2 så når jordmor på oul sa det var jente ble jeg sjokka :). Jeg gikk rundt å sa jeg har en liten *guttenavnet vårt * til samboeren før dette [emoji23].
Dagen før oul sist bestemte vi oss for navn, og jeg sa til samboeren at vi kunne bestemme jentenavn også, men det var ikke no vits:p hadde jm sagt at det var jente så hadde jeg ikke trodd det før hun tydelig hadde bevisst at det ikke var "noe" der :laughing025

Hvordan går det med dere? Endelig snart helg, har dere noen planer? :)

Da ble det TUL på oss likevel. Klarer ikke slutte å bekymre meg for tom fostersekk eller at noe annet er galt... [emoji40]

Da ble det TUL på oss likevel. Klarer ikke slutte å bekymre meg for tom fostersekk eller at noe annet er galt... [emoji40]
Når skal du?:) kjenner til det med bekymringene, jeg kjenner at jeg foreløpig er reservert før jeg har vært på tul og forhåpentligvis ser liv :)

Det ble det her også, selv om jeg i utgangspunktet hadde bestemt meg for å vente til uke 13. Veldig glad for at vi gjorde det! :)

Når skal du og hvor langt er du da?

Hvordan går det med dere? Endelig snart helg, har dere noen planer? :)

Vi skal prøve å slappe av mest mulig :) I dag blir det hjemmekveld med grilling og kos og i morgen tror jeg det blir en tur til mamma. Kanskje det blir en cab-tur i løpet av helgen også :) Pappa oppfylte sin største drøm og kjøpte cab i fjor, vi har beholdt den og deler på å bruke den, jeg, mamma og søsteren min. På søndag skal mannen på konsert så da skal jeg sikkert bare slappe av hjemme :)

Du da?

Back
Topp