Skravletråd!

Vi skal prøve å slappe av mest mulig :) I dag blir det hjemmekveld med grilling og kos og i morgen tror jeg det blir en tur til mamma. Kanskje det blir en cab-tur i løpet av helgen også :) Pappa oppfylte sin største drøm og kjøpte cab i fjor, vi har beholdt den og deler på å bruke den, jeg, mamma og søsteren min. På søndag skal mannen på konsert så da skal jeg sikkert bare slappe av hjemme :)

Du da?
Hvis formen holder håper jeg å få til å være litt ute når det først er så herlig vær. Planen foreløpig er å kjøre en tur til Tønsberg med mannen og kose oss ute med minigolf og is der. Krysser fingrene for fin form i morgen! :) Cab-tur hørtes herlig ut! :)

Hatt ei rolig helg og bare slappa av i fine været, seinare i dag skal vi til svigers og spise kalkun[emoji4]
Du hatt ei fin helg? [emoji4]
Båda ja og nei. Har vært mye aktivitet og merker godt på kroppen at den ikke liker all aktiviteten.
Jeg kan ikke forstå de som liker å være gravid!!! Og jeg har relativt få symptomer...
Men fått gjort det meste på agendaen og fått mulighet til flere pauser. Så har kost meg!

Har vært på blåtur med jobben. Kjempekoselig. Men er støl etter kajakktur [emoji23] Ble ikke rib-tur på meg da... det var litt kjedelig!

Hei jenter, vil ikke ha denne tråden lagt til blant "Desemberdamenes viktigste tråder"? :)

Tenkte jeg bare skulle informere om at vi skal ha enda ett nettmøte med Komplett Apotek, torsdag 11 mai kl 13-15 :) Spørsmål du måtte lure på kan du legge inn HER allerede nå :)

Trøtt, trøtt, trøtt... Men sove? Nei.
Sovner seint hver kveld, og våkner rundt 6.30 på morgenen. Hjemme alene med en aktiv 2-åring. Heldigvis liker hun å se litt på nett, så da sett hun seg i sofa å koser. Da kan mamma'n slappe litt av. Sover jo selvsagt ikke da, men får ligge med øynene igjen å bare la kroppen hvile.

Trøtt, trøtt, trøtt... Men sove? Nei.
Sovner seint hver kveld, og våkner rundt 6.30 på morgenen. Hjemme alene med en aktiv 2-åring. Heldigvis liker hun å se litt på nett, så da sett hun seg i sofa å koser. Da kan mamma'n slappe litt av. Sover jo selvsagt ikke da, men får ligge med øynene igjen å bare la kroppen hvile.
Får du en middagshvil løpet av dagen da? [emoji4]

Noen som plages med å sove? Våkner 06:30 hver dag til tross for at jeg har ferie. Begynner å bli slitsomt [emoji849]

Back
Topp