Har jeg mistet tilgangen til skjult forum? .... den er borte [emoji849]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått det tilbake? Er flere som har hatt problemer..Har jeg mistet tilgangen til skjult forum? .... den er borte [emoji849]
Flere som nesten ikke klarer å vente lenger på å få vite hvem som bor i magen? Jeg kjenner jeg er så nysgjerrig og så spent på om vi kan bruke alle klærene fra storesøster eller ikke(vi har heldigvis en del nøytralt og ikke bare kjoler og klær med blonder
)
Veldig spent! Kan ikke huske at jeg var så spent med storebror, mem samtidig var jeg VELDIG sikker på at han var gutt daFlere som nesten ikke klarer å vente lenger på å få vite hvem som bor i magen? Jeg kjenner jeg er så nysgjerrig og så spent på om vi kan bruke alle klærene fra storesøster eller ikke(vi har heldigvis en del nøytralt og ikke bare kjoler og klær med blonder
)
Fått det tilbake? Er flere som har hatt problemer..
Jeg hadde gutte følelse med frøkna på straks 2 så når jordmor på oul sa det var jente ble jeg sjokkaVeldig spent! Kan ikke huske at jeg var så spent med storebror, mem samtidig var jeg VELDIG sikker på at han var gutt danå er ikke magefølelsen like sikker. Gleder meg til å få svaret i juli en gang
![]()
Dagen før oul sist bestemte vi oss for navn, og jeg sa til samboeren at vi kunne bestemme jentenavn også, men det var ikke no vitsJeg hadde gutte følelse med frøkna på straks 2 så når jordmor på oul sa det var jente ble jeg sjokka. Jeg gikk rundt å sa jeg har en liten *guttenavnet vårt * til samboeren før dette [emoji23].

Å legge seg i ei nyoppreid seng når man er sliten og ikke i form [emoji173]
Planen for helga er besøk, male, sole megHvordan går det med dere? Endelig snart helg, har dere noen planer?![]()
Herlig! Jeg tenker også å nyte sola i helga. Så herlig med sommervær!Planen for helga er besøk, male, sole meg, rydde hus og bare kose meg i solen
Du da?
Når skal du?Da ble det TUL på oss likevel. Klarer ikke slutte å bekymre meg for tom fostersekk eller at noe annet er galt... [emoji40]
Da ble det TUL på oss likevel. Klarer ikke slutte å bekymre meg for tom fostersekk eller at noe annet er galt... [emoji40]
Hvordan går det med dere? Endelig snart helg, har dere noen planer?![]()