Det er veldig vanlig med slike tanker i startendette er min 5 graviditet, født 3 barn og hatt Sa 1 gang.. så det går som regel bra
prøv å ikke bekymre deg. Du er gravid, nyt og gled deg over det
vi er heldige
![]()
[emoji8]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig vanlig med slike tanker i startendette er min 5 graviditet, født 3 barn og hatt Sa 1 gang.. så det går som regel bra
prøv å ikke bekymre deg. Du er gravid, nyt og gled deg over det
vi er heldige
![]()
På morgenen og kvelden gjør den detÅh, så kjedelig!! Kvalmen herjer fortsatt? [emoji53]
er tålig midt på dagen, så får være glad for det Ja, da har du litt å holde på medIngen fare med det [emoji28] har hjemmeeksamen fra 4-10 mai[emoji85]

Ja, da har du litt å holde på med![]()
JaOh yes ! Håper bare jeg er ferdig til 9. Så jeg slipper å stresse med eksamenstanker på ul !!
ikke stress
kommer til å gå kjempe bra 
Jaikke stress
kommer til å gå kjempe bra
![]()
På morgenen og kvelden gjør den deter tålig midt på dagen, så får være glad for det
![]()
Huff,har ikke telling på hvor mange bokser det gikk i løpet av tiden jeg gikk med frøknaFår håpe det blir bedre[emoji4] så får du kose deg med ritz kjeksen [emoji14]

Huff,har ikke telling på hvor mange bokser det gikk i løpet av tiden jeg gikk med frøknagår vel endel nå også
![]()
Huff, spyr du masse?På morgenen og kvelden gjør den deter tålig midt på dagen, så får være glad for det
![]()
Sååå enig! Dagene snegler seg av gårde!Er bare 4+4, og synes at tiden går såååååååå sakte! Håper tiden går litt fortere frem til 12 uke [emoji28]
Jeg spyr ikke, bare veldig uggen og kvalm. Brekker meg av og til, men ikke så ille at jeg kaster oppHuff, spyr du masse?
Kun kvalme. Er kvalm fra jeg står opp (7tida) til rundt 11-12. Så begynner det i 20-21tida på kvelden. Brekker meg av og til av ting, men ingen oppkast endaÆsj! Er det "bare" kvalmen eller oppkast også?
Kun kvalme. Er kvalm fra jeg står opp (7tida) til rundt 11-12. Så begynner det i 20-21tida på kvelden. Brekker meg av og til av ting, men ingen oppkast enda![]()
Huff ja! Er nesten en lettelse å spy når kvalmen har satt en stund... Den pausen etterpå er deilig [emoji23]Det er nettopp det jeg kanskje føler er værst... det å gå å være kvalm.. har vært sånn i noen uker selv, helt til jeg kaster opp så går kvalmen over før den bygger seg opp igjen[emoji23][emoji31]
Jeg kan ikke fordra å være kvalm, men enda verre er det å brekke seg og kaste oppDet er nettopp det jeg kanskje føler er værst... det å gå å være kvalm.. har vært sånn i noen uker selv, helt til jeg kaster opp så går kvalmen over før den bygger seg opp igjen[emoji23][emoji31]
en situasjon jeg sliter i er ved tannpuss, det hadde jeg sist også! God morgenGod morgen![]()