Skravletråd!

Jeg har allerede begynt å merke det nederst i ryggen til tider. Er også kvalm, men heldigvis ikke kastet opp enda :)

Kun kvalme. Er kvalm fra jeg står opp (7tida) til rundt 11-12. Så begynner det i 20-21tida på kvelden. Brekker meg av og til av ting, men ingen oppkast enda :D

Det er nettopp det jeg kanskje føler er værst... det å gå å være kvalm.. har vært sånn i noen uker selv, helt til jeg kaster opp så går kvalmen over før den bygger seg opp igjen[emoji23][emoji31]

Det er nettopp det jeg kanskje føler er værst... det å gå å være kvalm.. har vært sånn i noen uker selv, helt til jeg kaster opp så går kvalmen over før den bygger seg opp igjen[emoji23][emoji31]
Huff ja! Er nesten en lettelse å spy når kvalmen har satt en stund... Den pausen etterpå er deilig [emoji23]

Krysse fingre for at det går fort over for dere!

Jeg kan ikke fordra å være kvalm, men enda verre er det å brekke seg og kaste opp :sorry: en situasjon jeg sliter i er ved tannpuss, det hadde jeg sist også! :rolleyes:

Back
Topp