Min ogsåRitzkjeks er som regel frokosten min for tiden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min ogsåRitzkjeks er som regel frokosten min for tiden![]()
Mmm mariekjeks.. det er lenge siden jeg har spist.. fikk jeg lust på.. turer en tur i butikken jegDet må jeg prøve [emoji5]️ Lever på Mariekjeks og farris [emoji12]
Hehe, jeg bestillte akkurat ritz kjeks av mannen som snart kommer hjem fra jobb [emoji23]Mmm mariekjeks.. det er lenge siden jeg har spist.. fikk jeg lust på.. turer en tur i butikken jeg![]()
Så deilig aHehe, jeg bestillte akkurat ritz kjeks av mannen som snart kommer hjem fra jobb [emoji23]

Fikk lyst på kjeks jeg og nå [emoji23] Får ta det på vei hjem etter legen [emoji4]
Haha!Fikk lyst på kjeks jeg og nå [emoji23] Får ta det på vei hjem etter legen [emoji4]
Herlig 
Hva som er kravet for å komme inn igjen? Og hvordan kommer man inn? Slikt er jo glemt siden sistUnder 10 stk [emoji4]
Som venninne min sa til meg.. du må bare "glemme" at du er gravid en liten periodeEr bare 4+4, og synes at tiden går såååååååå sakte! Håper tiden går litt fortere frem til 12 uke [emoji28]

Så spennendeFått time til TUl 9.mai... dagene kommer til å gå sent føler jeg ..
går fort til 9 mai Som venninne min sa til meg.. du må bare "glemme" at du er gravid en liten periodedet er lettere sagt enn gjort
![]()
Det er veldig vanlig med slike tanker i startenHuff ja! Trodde ikke jeg skulle bli SÅ opptatt av disse datoene. Nå har jeg lest meg vill på alle som mister, og føler at det selvfølgelig kommer til å skje meg også [emoji22]
vi er heldige 
Så spennendegår fort til 9 mai
du får holde deg opptatt med noe
![]()
Mange som er kommet inn på skjult forum?
Jeg venter på min tilgang
Står i infotråden om at vi har fått skjult [emoji4]Hva som er kravet for å komme inn igjen? Og hvordan kommer man inn? Slikt er jo glemt siden sist
Men plutselig er tiden der [emoji4]Fått time til TUl 9.mai... dagene kommer til å gå sent føler jeg ..
Takk. Var bare muskelbetennelse [emoji4]Haha!Herlig
lykke til hos legen
![]()
Ops, der ser en hvor godt jeg ser på de festa innleggeneStår i infotråden om at vi har fått skjult [emoji4]