Skravletråd

Kvalmen er kommet for fullt... hvorfor jeg ønsket at den skulle komme forstår jeg overhode ikke!! Merkelig hvordan hode er innstilt når en har gått igjennom dette før... Har du tips til en bedre morning mottas det med et stort takk [emoji3][emoji3]

Hvor langt er du på vei? Har lurt på hvor kvalmen blir av her og, men trenger kanskje ikke å savne den.

Jeg starter dagen med en dundersalt. Andre salte drops eller pastiller funker også. Stnes bare dundersalt er så godt ;-) Kvalmen gir seg, får en annen smak i munnen. Vil jo helle nedpå et par poser om dagen, men holder meg til et par i uka :-P

Forkjøla i dag jeg! Smitta av vesla. Så da ble jeg hjemme fra skolen. Skal rydde litt og lage middag til middagsgjester i ettermiddag =)

Kvalmen er kommet for fullt... hvorfor jeg ønsket at den skulle komme forstår jeg overhode ikke!! Merkelig hvordan hode er innstilt når en har gått igjennom dette før... Har du tips til en bedre morning mottas det med et stort takk [emoji3][emoji3]

Henger meg på denne!
Går rundt på jobb med det som kjennes som en svær klump i halsen.. Svimmel og..

De siste dagene er det som om jeg har følt meg mer uggen enn tidligere, håper virkelig ikke kvalmen setter til for fult!
Ellers idag så ringte jeg gynekolog for å bestille TUL, men jordmor var der ikke så fikk beskjed om å ringe imorgen.

Idag skal vi også hente sofa! Det gleder jeg meg veldig til, endelig får vi egen sofa på plass og den fæle som vi låner av huseier kan leveres tilbake! :D

Ligg på sofa'n på hytta å fikk beskjed fra nabo'n at de har jobba med gulvet vårt fra tidlig å te langt på dag. Så da krysse vi fingran for at alt e ferdig på onsdag når vi drar hjæm.

I dag føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt! Er bare syk og tett i nesa! Blir skikkelig stressa av det rett og slett!

Min tur å bli i tvil.. Brunlig utflod fra morgen av i dag. Kom akkurat fra legekontoret, like greit å få komt i gang og måle HCG med en gang.. Neste blodprøve torsdag, og forhåpentligvis har jeg resultatene før helga..

Kvalmen Kom for fullt i helga! Måtte bli hjemme fra jobb i dag, og har ringt legen angående sykemelding. Det var jo ikke planen! Jeg som trodde jeg skulle få slippe unna :hungover:

Min tur å bli i tvil.. Brunlig utflod fra morgen av i dag. Kom akkurat fra legekontoret, like greit å få komt i gang og måle HCG med en gang.. Neste blodprøve torsdag, og forhåpentligvis har jeg resultatene før helga..

Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden :Heartred

Kvalmen Kom for fullt i helga! Måtte bli hjemme fra jobb i dag, og har ringt legen angående sykemelding. Det var jo ikke planen! Jeg som trodde jeg skulle få slippe unna :hungover:

Denne kjenner jeg til, men så kom den snikende. :( leit å høre at du må sykemelde deg!

Back
Topp