Skravletråd

Kanskje litt personlig spørsmål for noen, men - har dere samleie hele svangerskapet?

Jeg hadde det med førstemann, og det gikk helt fint! Sist gang hadde jeg så utrolig dårlig følelse, og vi hadde ikke sex en eneste gang på de 8 ukene jeg gikk gravid - det endte i SA. Nå er jeg egentlig livredd for å ha samleie eller gjøre noe annet (løfte, bade, trene osv. ) fordi jeg er så redd det skal gå galt igjen. Likevel bestemte jeg meg for at jeg ikke kan holde på sånn! Jeg kan ikke sette livet på vent og gå rundt å være redd. I et normalt svangerskap sier jo legen at det ikke er noe farlig med samleie, bading osv. Hva tenker dere? Kan vel ikke leve i sølibat i 12 uker heller....

Vi mistet 5+2 for to mnd siden, så foreløpig tør ikke jeg.. i tillegg er jeg ganske drittlei etter helt latterlige mengder sex siden SA'en.. vi dauer ikke av en liten pause nå [emoji14] deretter tar det seg nok opp igjen :)

Jeg også har vært litt redd for sex nå, men det har gått bra så langt *bank i bordet* :) skjønner egentlig ikke hvorfor jeg syns det er skummelt! Kan det gå galt pga det, sånn egentlig? :wideyed:

Kanskje litt personlig spørsmål for noen, men - har dere samleie hele svangerskapet?

Jeg hadde det med førstemann, og det gikk helt fint! Sist gang hadde jeg så utrolig dårlig følelse, og vi hadde ikke sex en eneste gang på de 8 ukene jeg gikk gravid - det endte i SA. Nå er jeg egentlig livredd for å ha samleie eller gjøre noe annet (løfte, bade, trene osv. ) fordi jeg er så redd det skal gå galt igjen. Likevel bestemte jeg meg for at jeg ikke kan holde på sånn! Jeg kan ikke sette livet på vent og gå rundt å være redd. I et normalt svangerskap sier jo legen at det ikke er noe farlig med samleie, bading osv. Hva tenker dere? Kan vel ikke leve i sølibat i 12 uker heller....

Jeg kommer til å knipe de beina sammen til jeg er 12 uker :D Haha. Neida. Sist jeg ble gravid endte det med hasteoperasjon samme dag jeg hadde sex. Hadde da en cyste på eggstokken som sprakk. Mest sannsynlig var det jo selvfølgelig ikke sexen som forårsaket dette, men jeg har jo fått helt frykt for at det samme skal skje igjen. Er veldig mye annet vi kan gjøre utenom penetrering :P

Jeg også har vært litt redd for sex nå, men det har gått bra så langt *bank i bordet* :) skjønner egentlig ikke hvorfor jeg syns det er skummelt! Kan det gå galt pga det, sånn egentlig? :wideyed:

De sier jo at sex er helt ufarlig i et normalt svangerskap, så er vel bare jeg som er litt tullete siden jeg har mistet og ikke orker å gjennomgå det en gang til. :) Men spurte legen da jeg var gravid første gangen og hun sa at det ikke var noe problem og ha det så ofte man ville.

Jeg kommer til å knipe de beina sammen til jeg er 12 uker :D Haha. Neida. Sist jeg ble gravid endte det med hasteoperasjon samme dag jeg hadde sex. Hadde da en cyste på eggstokken som sprakk. Mest sannsynlig var det jo selvfølgelig ikke sexen som forårsaket dette, men jeg har jo fått helt frykt for at det samme skal skje igjen. Er veldig mye annet vi kan gjøre utenom penetrering :p

Det er veldig sant! Vi hadde oss som sagt i går kveld og jeg angret såå etterpå. Ikke fordi jeg fikk noe ubehag eller blødning eller noen ting, men jeg har hatt en god følelse denne gangen, og nå kom på en måte alle bekymringene tilbake bare fordi vi gjorde det. Så vi ble enige om å la være et par uker, så kan vi heller kose oss på andre måter, som du sier:p

De sier jo at sex er helt ufarlig i et normalt svangerskap, så er vel bare jeg som er litt tullete siden jeg har mistet og ikke orker å gjennomgå det en gang til. :) Men spurte legen da jeg var gravid første gangen og hun sa at det ikke var noe problem og ha det så ofte man ville.

Ja, jeg skjønner hva du mener. Vi hadde sex dagen før vi mistet sist gang, så det setter jo tankene litt i gang, selv om det nok ikke var det som var grunnen til at vi mistet :)

Huff, jeg er så øm/støl på høyre side av magen (rett ved hoftebenet) og jeg er så redd det skal være graviditet utenfor av livmoren, selvom jeg jo ikke aaaner hvordan det kjennes ut, men. Får bestille legetime i morgen, for jeg klarer ikke slappe av

Huff, jeg er så øm/støl på høyre side av magen (rett ved hoftebenet) og jeg er så redd det skal være graviditet utenfor av livmoren, selvom jeg jo ikke aaaner hvordan det kjennes ut, men. Får bestille legetime i morgen, for jeg klarer ikke slappe av

Masse stikking ikke langt fra hoftebeinet hær å. Men må vel regn me litt sånn siden prikken voks å snart e en dott [emoji23]

Masse stikking ikke langt fra hoftebeinet hær å. Men må vel regn me litt sånn siden prikken voks å snart e en dott [emoji23]

Ja, hadde det bare vært stikking så hadde jeg ikke vært nervøs :wideyed: men denne stølheten liker jeg ikke :p

Syns det e for stilt i nov forumet enda. Håpe mange kommer inn snart så det bli mere liv [emoji173]

Jeg er ikke redd for å ha sex, men sexlysten forsvinner helt når jeg er gravid. Det er sykt frustrerende, for det er så godt, men det er akkurat som kroppen ikke vil. Er liksom ikke digg når dåsen er like tørr som Sahara[emoji23]

Var hos legen i dag da. Hun trodde heldigvis bare det var en strekk i mangen, ikke noe farlig :D jeg fant også ut at jeg har regnet feil, jeg har jo 30-dagerssyklus, ikke 28, så jeg er 5+0 i dag :woot: Fikk også henvisning til tidlig ultralyd! :)

Var hos legen i dag da. Hun trodde heldigvis bare det var en strekk i mangen, ikke noe farlig :D jeg fant også ut at jeg har regnet feil, jeg har jo 30-dagerssyklus, ikke 28, så jeg er 5+0 i dag :woot: Fikk også henvisning til tidlig ultralyd! :)

Fikk du termin 2.nov el?

Nys masse å bynne å bli tett. Vil ikke bli forkjøla no altså

Sex er ikke grunnen til SA. Hvis det ender i SA er det fordi den lille ikke er levedyktig. Kroppen ordner opp.

Ha så mye sex du orker! Mye hyggeligere enn å gå rundt å være bekymret :)

Bare et par timer til legetime. Spent på hva hu si. Blir det tidlig tidlig ul eller blir det om flere uker? Skal ha ekstra oppfølging fra sykehuset å når bli første time dær?
Sommerfugla i magen ja [emoji173]

Back
Topp