Siste innspurt daGod mandag [emoji1]
Siste uke på jobb før sommerferie [emoji274]
Har tre uker igjen - tipper det går fort unna ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siste innspurt daGod mandag [emoji1]
Siste uke på jobb før sommerferie [emoji274]
Det gjør nok detSiste innspurt daheia heia!
Har tre uker igjen - tipper det går fort unna ^^
Jeg er definitivt sånn som til høyre av de ja![]()
Fikk meg en god latter nå [emoji23]
![]()
Fikk meg en god latter nå [emoji23]
Jeg er definitivt sånn som til høyre av de ja

Samme her!Mer den til høyre her også![]()

Jeg har også prøvd å fiøme det, men hun slutter med en gang kamera går på virker det som![]()
Garantert!Her og!! Har ligget timesvis klar med mobilen, men hun har en innebygd kamera radar og lar seg ikke lure
Åh, herregud den savner jeg!!![]()
Helt hekta, elsker denne sjokoladen. [emoji39]Syns det er så dumt at de har sluttet med den i Norge. Har kjøpt noen her i Danmark og gledet meg til Tyskland om noen dager da blir det stor innkjøp [emoji16]
Hva saftis kjøper du eller lager du selv?Har så fått dilla på saftis [emoji7] vil ha det hele dagen [emoji23]
Er litt forskjellig egentlig. Har kjøpt friskis sin med 30% mer frukt så den skal være litt sunnere [emoji6] men også firstprice sin og den sunlolly. Burde sikkert vært flinkere til å lage selv. Men det er jeg desverre ikke.Hva saftis kjøper du eller lager du selv?
Stod å stirret på friskis sin i går på butikkenEr litt forskjellig egentlig. Har kjøpt friskis sin med 30% mer frukt så den skal være litt sunnere [emoji6] men også firstprice sin og den sunlolly. Burde sikkert vært flinkere til å lage selv. Men det er jeg desverre ikke.

Den er kjempegod [emoji1] jeg liker spesielt det grønne på isen [emoji28]Stod å stirret på friskis sin i går på butikken![]()
Da tror jeg det blir en tur på butikken i dagDen er kjempegod [emoji1] jeg liker spesielt det grønne på isen [emoji28]

Vil så absolutt anbefale deg det ja [emoji1]Da tror jeg det blir en tur på butikken i dag![]()