Skravletråd

Her ble de fleste planene avlyst i helga, Da jeg jobbet litt før hardt igår i det fine sommerværet. Så nå er bekkenet ikke så veldig glad i meg. Blir nok mye sofa sliting denne helga. Men håper å være bedre imorgen [emoji4]

Og ellers så er det veldig betryggende at lillebror i magen er så aktiv for tiden. Selv om det raskt skaper litt nervøsitet når han plutselig et litt rolig [emoji28]

Er det noen som har noe gøye planer i helgen? Her skal samboer jobbe natt, så blir dokumentarer på NRK her :joyful:
Var ute en tur i sted. I ca ti min [emoji23] Varme funker ikke for meg nå, så da ble det sofa da [emoji12] Fikk handlet mat og ny stekepanne i dag da.

Var ute en tur i sted. I ca ti min [emoji23] Varme funker ikke for meg nå, så da ble det sofa da [emoji12] Fikk handlet mat og ny stekepanne i dag da.
Har du vært ute litt i dag da :)
Her har det vært morgenkåpe på i hele dag. Skal i dusjen nå og så er det på middagsbesøk til mine foreldre.
Her er det heldigvis ikke så varmt, men blir ikke noe tur ut fordi :p

Idag har jeg vært ganske så lite aktiv, og dermed hatt god tid til å kjenne på bevegelser fra lillebror. Kan endelig si at jeg nå har kjent at han hikker [emoji7] litt godt å vite at ting er som de skal [emoji4]

God søndag [emoji1][emoji274]

Jeg sov til 7.30 i dag! Overrasket selv, men noen goder kommer av at mini er hos besteforeldrene [emoji6] Nå sitter jeg ute i skyggen og leser bok, og litt bv, mens jeg drikker iskaffe. Blir nok snart til at jeg går inn. Puh! Jeg elsker fint vær, men varme er ikke greia mi denne sommeren.

Jeg sov til 7.30 i dag! Overrasket selv, men noen goder kommer av at mini er hos besteforeldrene [emoji6] Nå sitter jeg ute i skyggen og leser bok, og litt bv, mens jeg drikker iskaffe. Blir nok snart til at jeg går inn. Puh! Jeg elsker fint vær, men varme er ikke greia mi denne sommeren.
Så deilig da :happy:

Her sov jeg til 11.30 :sorry: Har ikke barn fra før av, så her går det ann å sove 10 timer :eek:

Er ikke dumt [emoji14]
I hvertfall ikke når søvnen ikke har et den beste de siste månedene. I natt var det bare tissig 1 gang :smiley-bounce016
Man må sette pris på de gode nettene [emoji1]

Håper du fikk sove i mellom uten så mye smerter [emoji4]

Man må sette pris på de gode nettene [emoji1]

Håper du fikk sove i mellom uten så mye smerter [emoji4]
Ja, gikk fint. Prøvde pute i ryggen og det hjalp godt på. Samboeren lå seg på sofaen i Natt, jeg hadde visst tatt over sengen :hilarious:
Sov veldig tungt også, så han hadde ikke hjerte til å vekke meg.

Hadde heldigvis flyttet meg litt etterhvert så han slsoo sofaen hele natten :p

Ja, gikk fint. Prøvde pute i ryggen og det hjalp godt på. Samboeren lå seg på sofaen i Natt, jeg hadde visst tatt over sengen :hilarious:
Sov veldig tungt også, så han hadde ikke hjerte til å vekke meg.

Hadde heldigvis flyttet meg litt etterhvert så han slsoo sofaen hele natten :p
Hehehe, her sover også mannen på sofaen for tida. Tror jeg tar stor plass med alle puter og div og havner jeg bare delvis på ryggen snorker jeg masse! Gjør det til vanlig kun hvis jeg er forkjølet [emoji23] Litt må de ofre for å få baby også [emoji23] Tipper det blir noe av det når baby kommer også. I hvert fall hvis det blir litt nattvåk og han skal jo på jobb.

Hehehe, her sover også mannen på sofaen for tida. Tror jeg tar stor plass med alle puter og div og havner jeg bare delvis på ryggen snorker jeg masse! Gjør det til vanlig kun hvis jeg er forkjølet [emoji23] Litt må de ofre for å få baby også [emoji23] Tipper det blir noe av det når baby kommer også. I hvert fall hvis det blir litt nattvåk og han skal jo på jobb.
Ja, sant det :joyful:
Blir nok bare dårligere og dårligere plass i sengen til han etterhvert. Men vi får gjøre det beste ut av det. Han jobber annenhver uke dag og natt, så blir forhåpentligvis en fordel når baby kommer.

Hei og hopp. Her startet dagen litt over syv, men vært full fart siden da ;) spilt fotball og lekt med duplo og tog. Nå er vi i bilen,og håper at han lille snart sovner - gå tur hjalp absolutt ikke. Virker som om han er for gira når vi begge er hjemme og ikke vil gå glipp av et eneste minutt :/ :)litt søtt og litt problematisk

I går var vi ute nesten hele dagen, ble tur til Frognerparken i varmen :)

Åh, send litt sol og varme til Vestlandet da [emoji31][emoji9]

Back
Topp