Skravletråd

Stressa for å miste skjult tilgang, så får poste litt da [emoji85]

God morgen, vakre oktoberdamer :)

Her startet dagen tregt for jeg skulle kle på meg før jobb, men så bikket jeg bakover i senga og sov en time til, gitt. Så da ble det hjemmekontor på meg i dag også. Men må inn på kontoret de resterende dagene i uka. Håper jeg får sove litt bedre om natta :)

God morgen, vakre oktoberdamer :)

Her startet dagen tregt for jeg skulle kle på meg før jobb, men så bikket jeg bakover i senga og sov en time til, gitt. Så da ble det hjemmekontor på meg i dag også. Men må inn på kontoret de resterende dagene i uka. Håper jeg får sove litt bedre om natta :)
Hørtes ikke feil ut. Her var det tidlig opp for å snakke med advokat - fikk litt svar og er nå spent på hvordan dette utvikler seg videre.

Så nå går det i rydding av hus før min mor kommer hjem :)

Null hull hos tannlegen i dag [emoji4] fått tips om å skifte til en tannkrem som virker mot ising, og å bruke tanntråd....

Hørtes ikke feil ut. Her var det tidlig opp for å snakke med advokat - fikk litt svar og er nå spent på hvordan dette utvikler seg videre.

Så nå går det i rydding av hus før min mor kommer hjem :)
Så flink du er som rydder, da :)

Så flink du er som rydder, da :)
Blir veldig fort lei da.. nå gjenstår det egentlig mest å støvsuge og vaske over gulvene. Men nå nesten vente til mann kommer hjem og ungen våkner :) kan få sendt dem ut og sparke litt ball

(Eller hvis jeg er ekstremt heldig, så tar han den delen, men skal ikke håpe på for mye)

God fredag :)

Deilig med helg :) Jeg er alene hjemme nå (må jobbe ca 2 timer nå på formiddagen etter jeg er ferdig her inne, hehe), og frem til i morgen ettermiddag. Guttungen er i barnehagen og blir hentet av morfar og skal på hyttetur med mormor og morfar hele helgen. Han gledet seg stort og var oppe 5.30 i dag! Og bagen dro til gangen rett over 6 (jeg fikk han til å ligge i senga en halvtime). Og mannen er på jobb på Palmesus i Kristiansand. Så dette blir første ettermiddag/kveld/natt/morgen alene hjemme på jeg vet ikke hvor lenge, så i dag har jeg tenkt til å dra ut og kjøpe take-away til middag og se en tv-serie eller noe. :) Vet jo nesten ikke hva man skal gjøre når man plutselig er alene hjemme :P

God fredag alle sammen [emoji4] her er det siste dag med tørking av gresset før det blir pakket. Kjenner det skal bli godt å få det ferdig ordnet så vi kan nyte helga [emoji1]

03c60edd4006e7a779042f0b80f7bfb1.jpg

Tips til hva jeg kan se? Lenge siden jeg har sett Netflix, haha. Går stort sett i Dinotrux og Dinosaurtoget [emoji23]

03c60edd4006e7a779042f0b80f7bfb1.jpg

Tips til hva jeg kan se? Lenge siden jeg har sett Netflix, haha. Går stort sett i Dinotrux og Dinosaurtoget [emoji23]
Åh det der så ikke feil ut! , hva ble det til slutt?

Her hopp år det stort sett i call the midwife, har ellers nyeste sesongen til house of cards og Orange på vent.
Og siste av twin peaks på hbo [emoji14]

Åh det der så ikke feil ut! , hva ble det til slutt?

Her hopp år det stort sett i call the midwife, har ellers nyeste sesongen til house of cards og Orange på vent.
Og siste av twin peaks på hbo [emoji14]
Call the midwife har jeg sett. En sesong mer enn det som er på netflix, for tok opp da den gikk på nrk [emoji1]
Det ble en episode av House of Cards pg nyheter. Jeg er jo ingen natterangler [emoji23]

Er det noen som har noe gøye planer i helgen? Her skal samboer jobbe natt, så blir dokumentarer på NRK her :joyful:

Back
Topp