Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må poste inne på skjultStressa for å miste skjult tilgang, så får poste litt da [emoji85]
Hørtes ikke feil ut. Her var det tidlig opp for å snakke med advokat - fikk litt svar og er nå spent på hvordan dette utvikler seg videre.God morgen, vakre oktoberdamer![]()
Her startet dagen tregt for jeg skulle kle på meg før jobb, men så bikket jeg bakover i senga og sov en time til, gitt. Så da ble det hjemmekontor på meg i dag også. Men må inn på kontoret de resterende dagene i uka. Håper jeg får sove litt bedre om natta![]()
Åh, det er alltid like deiligNull hull hos tannlegen i dag [emoji4] fått tips om å skifte til en tannkrem som virker mot ising, og å bruke tanntråd....
Så flink du er som rydder, daHørtes ikke feil ut. Her var det tidlig opp for å snakke med advokat - fikk litt svar og er nå spent på hvordan dette utvikler seg videre.
Så nå går det i rydding av hus før min mor kommer hjem![]()
Hurra, fineste en tannlege kan si, detNull hull hos tannlegen i dag [emoji4] fått tips om å skifte til en tannkrem som virker mot ising, og å bruke tanntråd....
Blir veldig fort lei da.. nå gjenstår det egentlig mest å støvsuge og vaske over gulvene. Men nå nesten vente til mann kommer hjem og ungen våknerSå flink du er som rydder, da![]()
Åh det der så ikke feil ut! , hva ble det til slutt?![]()
Tips til hva jeg kan se? Lenge siden jeg har sett Netflix, haha. Går stort sett i Dinotrux og Dinosaurtoget [emoji23]
Call the midwife har jeg sett. En sesong mer enn det som er på netflix, for tok opp da den gikk på nrk [emoji1]Åh det der så ikke feil ut! , hva ble det til slutt?
Her hopp år det stort sett i call the midwife, har ellers nyeste sesongen til house of cards og Orange på vent.
Og siste av twin peaks på hbo [emoji14]
God lørdag og god helg [emoji1]God lørdag og god helg ja ^^