Skravletråd

God morgen! :)
elsker søndager. Chill, sene frokoster (venter på at eggene skal bli ferdigkokt atm) og bare koos + en som fant ut at han skulle drive med litt kickboksing på morraskvisten, så det fikk vi kjent på. :)

elsker søndager. Chill, sene frokoster (venter på at eggene skal bli ferdigkokt atm) og bare koos + en som fant ut at han skulle drive med litt kickboksing på morraskvisten, så det fikk vi kjent på. :)
Har en kickbokser i magen i dag jeg også. Veldig koselig å ligge å kjenne på sparkene i magen :Heartred

Er sikkert veldig tidlig ute[emoji28] men idag har jeg begynt så smått å vaske opp dyner, sengekant, trekk på vogna og div [emoji28]

Har en kickbokser i magen i dag jeg også. Veldig koselig å ligge å kjenne på sparkene i magen [emoji813]red
Kickbokser i magen er litt gøy. [emoji7]Og litt slitsomt. Noen ganger sparker han på en måte som gjør meg uvel og småkvalm. Da er det ikke gøy [emoji23]

Kickbokser i magen er litt gøy. [emoji7]Og litt slitsomt. Noen ganger sparker han på en måte som gjør meg uvel og småkvalm. Da er det ikke gøy [emoji23]
Samme her. Ligger i sengen nå og prøver å slappe av litt i håp om at kanskje hun eier seg litt da siden hun var aktiv når jeg gikk rundt :smiley-bounce012

Er helt klart en aktiv baby :smiley-bounce022

Det har jeg lyst til også, men har ikke noe sted å gjøre av det enda, så jeg må vente til uti juli en gang.
Her blir nok senga gjort klar med baggen til vogna oppi og så et teppe over der igjen [emoji41]

Så flink du har vært i dag [emoji4]

Vi hadde for mye sist. Spesielt sånne "søte" klær vi brukte lite. Selv med gulpebaby. Fikk enormt i gave. Hadde bare litt før han kom, men tante og mormor gikk amok da vi var på sykehuset og så vi trengte 50. +at vi hadde fått masse fra før av mange.

tjah. Finnes en liste hvor jeg mener de anslår ca 4-6 eller 6-8 av div. ting i forskjellig størrelse. Hvis du får gulpebaby eller baby som driter ut av bleia, så trenger du mer skift enn hvis du har en baby som ikke gjør noen av delene. Da trenger man langt mindre :)
Høres ut som eg trygt kan gi meg nå, eneste er kanskje strømpebukse/sokker som vi ikkje har i det hele. Så får vi heller handle meir etterkvart som vi får behov.

Har kjent henne godt hver dag siden uke 18, men hun har noen dager (som i dag) hvor hun er helt vill :p
Mye kjennes ut som hopping og turning inni der! Hele magen rister :D

Hvor lenge har du kjent det?
I en -to uker. Litt usikker da jeg lenge trodde at det bare var sånn romling i magen :D
Men har kjent kiling veldig lenge da! Fra rundt uke 13-14 :)
Kommer regelmessige spark i løpet av dagen nårjeg skal slappe av :p men rolig om natta da :)

Hehe, ja. Rart at noe så lite kan være så voldsom :p han bruker å sparke nedover, veldig ubehagelig :p

Sparker nedover her også, er ikke noe godt :confused:
Får håpe at det blir artigere å sparke sidelengs eller noe. :D

skulle slappe av etter jobb istad, da begynte han igjen og holdt det gående i sikkert to timer :P blir en aktiv krabat dette! :b

Får håpe at det blir artigere å sparke sidelengs eller noe. :D

skulle slappe av etter jobb istad, da begynte han igjen og holdt det gående i sikkert to timer :p blir en aktiv krabat dette! :b
Hadde en sånn dag i går.
Hun holdt på i timesvis og turnet inni der. Nå har hun holdt på en halvtimes tid :Heartred

Heldigvis er det sidelengs spark nå laughing6

Back
Topp